Reklama

Visa spouští novou podzimní kampaň

Od dnešního dne je v České republice oficiálně spuštěna nová kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“. Nová grafika představuje pulsující systém plateb, který je znázorněn kroužícími pruhy. Tím zdůrazňuje ústřední postavení společnosti Visa ve světě plateb, který se neustále mění a vyvíjí.

„Visa je více než padesát let synonymem pro bezhotovostní platby. Jsme si vědomi toho, že změny na platebním trhu, v technologii a spotřebitelských preferencích nebyly nikdy tak rychlé jako dnes. Chceme proto k těmto procesům nejen přispívat, ale především udávat i nové trendy – stejně jako jsme činili po uplynulé půl století. Nové motto a vizuální identita značky podtrhují naši klíčovou roli, jež zajišťuje pohyb a pokrok trhu k většímu pohodlí a bezpečí pro všechny,“ uvedl Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Novou vizuální identitu představí Visa i v rámci reklamní kampaně „Vždy s vámi“, která poběží do konce října. V rámci této kampaně Visa ukáže ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, online placení a platbu s vložením karty do terminálu. Na internetu a na webu visa.cz navíc poběží i 60tisekundový spot, který spojí jednotlivé příběhy v jeden propojený kruh.

Visa_kampan

Hlavní šedesátisekundový spot představuje Visu jako srdce platebního ekosystému Je o každodenní zkušenosti, kdy se v jednom okamžiku každý prodávající mění v kupujícího. Sdělení zdůrazňuje spolehlivost systému Visa Europe, který funguje 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, bez výpadku jediné vteřiny, a nabízí spotřebitelům vysoký a nepřetržitý uživatelský komfort – kdekoli a kdykoli. Kratší spoty představují výhody produktů Visa, například online a bezkontaktní systémy.

„Cílem kampaně je nejen představit držitelům karet dostupné platební metody a oslovit i ty držitele Visa karet, kteří zatím placení pomocí karty příliš nevyužívají. Také proto je součástí kampaně i soutěž o atraktivní ceny, jako je automobil VW Polo, 40 telefonů a fitness náramky. Věříme, že se nám tak nenásilnou formou podaří naše zákazníky motivovat, aby Visa karty využívali častěji, a to pro veškeré nákupy, které denně provádějí,“ dodává Alice Filipovicova, marketingová manažerka Visa Europe.

Televizní spoty poběží na Nově a Primě, dále bude kampaň vidět na nejnavštěvovanějších portálech včetně jejich mobilních verzí. Bude rovněž propagována partnerskými bankami Visa Europe.

Strategii a kreativní aspekt kampaně řídí agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií a plánování obstarává MEC.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *