Komunikace

Visa vyhlásila výsledky své podzimní soutěže

Bezmála 100 tisíc registrací přijala Visa Europe do své soutěže o automobil v rámci kampaně „Visa vždy s vámi.“ Ta běžela OD 14. září DO 31. října. Kampaň se sloganem „Visa vždy s vámi“, který vychází z anglického originálu „Visa always on“ ukázala ve třech televizních spotech jednotlivé platební metody – bezkontaktní platbu, online placení a platbu s vložením karty do terminálu.

V rámci kampaně se soutěžilo o automobil VW Polo, který si šťastný výherce převzal z rukou Marcela Gajdoše z Visa Europe a Marka Pechláta z Komerční banky.

„Soutěžit mohli všichni lidé, kteří v období, kdy kampaň běžela, platili u obchodníků kartou Visa a zodpověděli správně naši otázku. Počet registrací, který se přiblížil hranici jedno sto tisíc, potvrdil, že jsme se vydali správným směrem při naší snaze propagovat mezi českými spotřebiteli placení kartou před hotovostí. Zájem o soutěž se zvyšoval a vyvrcholil v poslední den kampaně, tedy 31. října, kdy jsme zaregistrovali skoro sedm tisíc žádostí,“ informoval Marcel Gajdoš, regionální manažer VISA EUROPE pro Českou republíku a Slovensko.

„Jsme rádi, že výhercem soutěže Visa Europe se stal klient naší banky. Potvrzuje to skutečnost, že naši zákazníci patří k aktivním uživatelům bezhotovostního placení,“ doplnil Marek Pechlát, manažer produktového řízení Komerční banky.

Čtěte také