Reklama

Vitana spustila kampaň na podporu Farmářských polévek

Farmářské polévky od Vitany propaguje především televizní spot, který běží od poloviny dubna na stanicích TV Nova. Kratší verze spotu jsou pak připraveny pro on line. Reklamu režíroval Dominik Miškovský a o produkci se postarala společnost Boogie Films. Součástí kampaně jsou POS materiály pro in-store podporu.

Březnové polévkové novinky pod názvem Farmářské polévky byly uvedeny na český trh ve čtyřech variantách (bramboračka, čočková polévka, polévka s ovesnými vločkami a polévka s červenou čočkou). Složení polévek zaručuje vysoký podíl vlákniny i bílkovin žádná z nich neobsahuje přidaný glutamát, konzervační látky, kvasničný extrakt, ani umělá aromata a barviva. Bonusem je také inovativní obal polévek. Průhledné okénko na přední straně balení umožňuje spotřebiteli prohlédnout si obsah výrobku.

vitana_farmarske_polevky_big

O významné pozici společnosti Vitana a.s. v kategorii polévek svědčí například ocenění – Nejdůvěryhodnější značka roku 2015 v kategorii bujóny a dehydratované potraviny, které jí na konci minulého roku udělila společnost ATOZ Marketing Services.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *