banner_left
banner_right
Branding

Vítěz loňského ročníku Czech Grand Design vytvořil sklenici pro Metaxu

Metaxa Honey Shot představuje novou sklenici, která vznikla ve spolupráci s vítězi loňského ročníku Czech Grand Design a letošními nominovanými – DECHEM. Design sklenice o velikosti 0,4 cl evokuje včelí úl s opakujícím se geometrickým tvarem včelích pláství na povrchu.

Sklenice unikátního tvaru vyrobená v českých sklárnách v několika tisících kusech bude součástí letošní aktivace Metaxy Honey Shot. Během února se objeví v barech po celé České republice.

Metaxa Honey Shot – spojení 5* Metaxy a řeckého medu, který je její nosnou ingrediencí – se na trhu poprvé objevila v roce 2015. Řecko má s produkcí medu tisíciletou zkušenost. Jeho kvalitu i vlastnosti pozitivně ovlivňují jedinečné klimatické podmínky. Na řeckém Peloponésu, kde rostou vedle sebe jedle, kaštany, jabloně, hloh i divoké růže vzniká med nezaměnitelného aroma a chuti. Právě ten je součástí novinky Metaxa Honey Shot, které se od jejího uvedení na trh vypilo už více než 1 milión panáků.

„Metaxa Honey Shot slaví velké úspěchy u zákazníků a po představení loňské hosteskové promo, která bude pokračovat i letos, jsme se rozhodli spolupracovat s designérským studiem DECHEM na vývoji nové sklenice. Je to pro nás obrovská a velmi pozitivní zkušenost, díky které budou mít zákazníci barů jedinečnou šanci vychutnat si Metaxu Honey Shot z designové sklenice“, říká Mária Hrablíková, Brand manažerka značky Metaxa pro Českou republiku a Slovensko.

metaxa_shot

„Jsme moc rádi, že jsme měli příležitost spolupracovat na zajímavém projektu a ještě radši, že se užité umění dostává mezi širší veřejnost. Naší vizí byla sklenice evokující včelí úl, aby bylo na první pohled patrné, že jednou z hlavní ingrediencí Metaxy Honey Shot je opravdový med“, říká Michaela Tomišková, která společně s Jakubem Janďourkem tvoří studio DECHEM.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *