Marketing

Vyprodat O2 arénu třikrát po sobě pomohou Leoši Marešovi opět Media Buyers a Mediasharks

Leoš Mareš letos v dubnu dvakrát po sobě vyprodal O2 arénu. V květnu 2019 plánuje největší českou víceúčelovou halu vyprodat dokonce třikrát. Smělý plán mu pomáhají i tentokrát uskutečnit agentury Media Buyers a Mediasharks.

“Jsme rádi, že máme opět možnost spolupracovat s Leošem na jeho koncertech a věříme, že vizuální identita, kterou jsme navrhli, pomůže oslovit dostatečně širokou cílovou skupinu a Leošovi umožní koncerty opět vyprodat a splnit si tak, co si předsevzal,” říká David Martínek, který vede Mediasharks.

“Letošní mediální strategie musí být logicky mnohem propracovanější a inzerce mohutnější, abychom dokázali splnit cíl v podobě tří naplněných O2 arén. Kampaně poběží ve všech typech médií, ale dominovat bude logicky digitál,” dodává Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *