Marketing

Web Pivovaru Samson zvítězil v uznávané soutěži

V prestižní soutěži WebTop100 získal první místo v kategorii gastronomie. Porota ocenila originalitu celého konceptu webu nejstaršího českobudějovického pivovaru. Web Pivovaru Samson byl oceněn během slavnostního ceremoniálu v Národním domě v Praze.

Nové internetové stránky Pivovaru Samson zabodovaly a porazily konkurenci firemních webů v kategorii gastronomie. Projekt nového webu s charismatickým výčepním se navíc stal součástí Katalogu nejlepších digitálních řešení, který prezentuje nejlepší současné projekty digitálního marketingu.

Hlavní tváří webu Pivovaru Samson je výčepní Evžen Rychtařík. Charismatický srdcař, který prožil téměř celý profesní život v hospodě Na Spojce v Českých Budějovicích. „Samson je moje tekutá celoživotní láska. Jsem rád, že jsem mohl podpořit značku, která v poslední době strmě stoupá vzhůru,“ říká Rychtařík s tím, že kvalita piva Samson je díky spolupráci s belgicko – brazilským koncernem AB InBev na nejvyšší úrovni.

„Ocenění pro náš web je důkazem, že postupujeme správným směrem. Naše piva získávají v Česku i v zahraničí jednu cenu za druhou, nyní se můžeme pyšnit i naším webem. Věřím, že je tím správným vodítkem pro naše zákazníky, aby si ve stále větším počtu našli cestu do hospod, restaurací, konzumů i supermarketů pro pivo značky Samson,“ říká generální ředitel Pivovaru Samson Daniel Dřevikovský.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *