Komunikace

Wüstenrot startuje s novou marketingovou komunikací

Wüstenrot – stavební spořitelna přichází s kampaní na Půjčku ProBydlení určenou pro refinancování. Marketingová komunikace se objeví v on-line a printových titulech, ale i ve vybraných rádiích či outdooru. Kampaň představuje nového reklamního maskota – Wustíka, který je expert na financování bydlení.

Wustík se stává jednotícím prvkem pro novou komunikační strategii.

První kampaň roku 2017 má za úkol potenciálním klientům představit Půjčku ProBydlení jako jedinečný způsob, jak snadno a rychle refinancovat své úvěry za velice výhodných podmínek. Je rovněž příležitostí pro podporu image Wüstenrotu, jako spolehlivého experta v oblasti financování bydlení.

„V mediální komunikaci jsme se zaměřili na detailní cílení. V první řadě se zaměříme na novou cílovou skupinu, která vzešla z rozboru našich stávajících klientů a rozboru potenciálu obchodních příležitostí na trhu,“ vysvětluje Pavlína Musilová, manažerka marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot, a dodává: „Náš nový maskot Wustík bude čtenářům a posluchačům představovat všechny naše produktové novinky. Autorem je agentura Scholz & Friends, která obhájila vítězství v tendru na kreativní agenturu.“

wustenrot_wustik

Půjčka ProBydlení určená na refinancování nabízí mimořádnou úrokovou sazbu 4,39 % ročně. Klient může čerpat bez zajištění až 750 000 korun a může tak výrazně snížit své měsíční splátky a vylepšit svůj domácí rozpočet. Refinancovat lze nejen půjčky od jiných stavebních spořitelen, ale i účelové spotřebitelské úvěry, u kterých klient doloží jejich využití na bytovou potřebu.

Kampaň proto představuje Půjčku ProBydlení jako výhodnou možnost snadného a rychlého refinancování. Tomu odpovídá i hlavní claim: Natřete to vysokým splátkám!

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *