Společnost XXXLutz spouští rozsáhlou marketingovou kampaň s názvem „TA TA TA TAk nízké ceny!“ Ta navazuje na legendární komunikaci značky a oznamuje trvalé snížení cen o 20 procent pro držitele věrnostní XXXL hit karty.
Kampaň startuje 3. února u příležitosti 15. výročí působení značky v České republice.
Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií. Vizuálně dominuje červená šipka složená z procent, která symbolizuje snížení cen.
„Návrat k ikonické kampani “Ta ta ta ta“ není náhodný. Chceme připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu a zároveň představit revoluční změnu v naší cenové politice,“ vysvětluje Blanka Smolíková, marketingová ředitelka XXXLutz.
„Tímto krokem odměňujeme naše věrné zákazníky za jejich přízeň. Při nákupu nábytku, který bývá v průměru ve výši 15 tisíc korun, tak zákazník nově ušetří tři tisíce korun,“ dodává.
Kromě masivní mediální podpory budou využity i POS materiály v prodejnách a letáky distribuované do schránek.
Tříměsíční kampaň odstartuje začátkem února a bude komunikovat trvalé snížení cen veškerého sortimentu nábytku a bytových doplňků, s výjimkou kuchyní, pro majitele XXXL hit karty.