Reklama

Zelení hrdinové budou inspirovat k udržitelnosti

Komerční banka přichází s novou celoroční kampaní Zelený hrdina představující osobnosti, jež přímo či nepřímo přispívají k udržitelné budoucnosti České republiky. Koncept i celou realizaci projektu pro banku na míru připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group ve spolupráci s televizí Nova.

Projekt upozorňující na důležitost udržitelného rozvoje odstartuje ve středu 20. října v pořadu Snídaně s Novou tématem udržitelných potravin firmy Sens foods. Pokračovat pak bude pravidelně každý měsíc napříč dalšími televizními pořady vždy s jedním tématem a vyvrcholí v září příštího roku.

Zelený hrdina, nový společný projekt Komerční banky a televize Nova, chce prostřednictvím dvanácti autentických příběhů osobností či uskupení, kteří svými aktivitami pomáhají k zelenější budoucnosti naší republiky, inspirovat ke změně přístupu k přírodě a prostředí, ve kterém žijeme. „Vybraní zelení hrdinové jsou běžní lidé, jejich příběh a přínos v oblastech, na které v kampani zaměřujeme pozornost, je však naprosto mimořádný. Společně s klientem jsme se rozhodli pro formu 360° projektu, jenž má ambici přesáhnout mediální prostor, a jak věříme, prostřednictvím lokálních hrdinů a klíčových témat vyvolat diskusi nad dopadem našeho chování na okolní prostředí. Smyslem a cílem kampaně je pak také iniciování postupných změn v našich každodenních aktivitách, a tím i osobního přispění k čistší planetě,“ uvádí Martina Konrádová z Fuse, která je za kampaň pro KB zodpovědná.

Projektem Zelený hrdina rozšiřuje Komerční banka portfolio svých aktivit z oblasti udržitelnosti. „Nevšední skutky, neobyčejné počiny, inspirace – to jsou Zelení hrdinové. Ti, co ukazují fungování společnosti v novém, více udržitelném a odpovědném světě. Rádi bychom tak tímto projektem obohatili celospolečenskou diskuzi. Vedle toho se standardně zaměřujeme na udržitelný rozvoj, digitalizaci, zelené poradenství, udržitelné produkty, snižování uhlíkové stopy, tedy snižování spotřeby energií, vody či omezování plastového odpadu,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva KB odpovědná za provoz.

„Televize Nova je přesvědčena, že je naší primární odpovědností předat našim dětem zdravou planetu. Proto se nejen snažíme o snižování uhlíkové stopy přímo v našich produkcích, ale zároveň považujeme za důležité nabízet divákovi obsah, který jej může inspirovat k zodpovědnému chování. Zelení hrdinové a jejich příběhy jsou toho ukázkovým příkladem,“ doplňuje Hana de Goeij, vedoucí sekce CSR televize Nova.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *