Branding

Značka Naše bio změnila název i svůj vzhled

Společnost BILLA dokončila proces rebrandingu své produktové řady bioproduktů. Nově bude bio sortiment v supermarketech BILLA k dostání pod značkou BILLA Naše BIO. Cílem změny je lepší propojení značky Naše bio s korporátní značkou společnosti BILLA.

„Privátní značky BILLA tvoří v současné době 17,5 % celkového obratu firmy. V porovnání s dubnem 2017 vzrostly prodeje privátních bio produktů meziročně o 11 % a naším cílem je tento podíl navyšovat i v dalších letech. Zastřešením této privátní řady pod korporátní značku BILLA chceme našim zákazníkům usnadnit orientaci v sortimentu. Kvalita výrobků se nemění, na ni klademe stále velký důraz a do portfolia vybíráme produkty převážně od lokálních dodavatelů,“ vysvětluje Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA.

Kromě názvu mění produkty i svůj vzhled. Nový odlehčený design obalů má podtrhovat BIO kvalitu a přírodní původ této řady produktů, které pocházejí z ekologického zemědělství a jsou vyrobené bez pesticidů, umělých hnojiv a geneticky upravených organismů. V průběhu roku podpoří BILLA rebranding značky také kampaní v tištěných médiích, svých POS materiálech a ochutnávkami na nově otevíraných prodejnách.

Produktová řada BILLA Naše BIO čítá celkem 136 položek, mezi které patří čerstvé ovoce a zelenina, maso a masné výrobky, mléko, mléčné výrobky, vejce a výběr dalších bio výrobků jako jsou mouka, čaje, káva, müsli, luštěniny, cereálie, oleje, sladidla apod. Tento rok zařadila BILLA do sortimentu bio produktů například avokádo, banány, rukolu, zelený listový salát, jahodový nápoj z kozího jogurtu nebo celozrnný žitný chléb.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *