Komunikace

Značka Orbit představuje úsměv a sebevědomí pohledem dětí

Značka Orbit zahájila již druhý ročník kampaně Oplať úsměv zaměřené na ochranu úsměvů ohrožených dětí z SOS dětských vesniček. Kampaň odstartovala zahajovacím eventem, kde měli návštěvníci možnost seznámit se s projektem a zhlédnout také nové image video, v němž se značka Orbit přímo dětí ptá, co pro ně znamená úsměv a sebevědomí.

Součástí zahájení bylo také pěvecké vystoupení Ivy Kubelkové, která se již podruhé stala hrdou ambasadorkou kampaně Oplať úsměv.

Jednoduchá mechanika, kdy 1 % z ceny každého prodaného výrobku značky Orbit od 8. 5. do 18. 6. 2017 poputuje na ochranu zdravého úsměvu a sebevědomí dětí z SOS dětských vesniček, dovoluje, aby se zapojil opravdu každý. Na microsite www.oplatusmev.cz je kromě videa umístěno také speciální počítadlo ukazující, kolik peněz se pro SOS dětské vesničky již vybralo, nebo na jaké účely peníze poputují. Navíc jsou zde ke stažení originální Orbit omalovánky i dětská knížka, jež vznikly na míru kampani a děti hravou formou provedou správnou péčí o chrup, a to v duchu hesla kampaně „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“.

Kampaň doprovází nestandardní vystavení v místech prodeje, například speciální „shop in shop“. Za kreativním konceptem videa stojí agentura AMI Communications a bylo vytvořeno v lokální produkci. Ke zhlédnutí je v online prostředí včetně oficiálních kanálů značky Orbit. Video předznamenává důraz na sebevědomí a emocionální rovinu, které značka Orbit ve své komunikaci nově akcentuje.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *