Public relations

Značka Orbit už podruhé oplácí úsměvy

Značka Orbit navazuje na loňský úspěšný ročník CSR kampaně „Oplať úsměv“ a opět rozzáří úsměvy ohrožených dětí z SOS dětských vesniček, a to nejen prostřednictvím správných návyků dentální hygi eny, ale i osobního rozvoje dětí.

Kampaň „Oplať úsměv“ startuje již 8. 5. a až do 18. 6. 2017 věnuje značka Orbit 1 % z ceny každého v tomto období prodaného výrobku na ochranu zdravého úsměvu a zprostředkovaně i podporu sebevědomí dětí z SOS dětských vesniček. Koupí žvýkaček může přispět každý. Rozšířit povědomí o kampani lze i pomocí hashtagu #oplatusmev. Ambasadorkou projektu se znovu stala Iva Kubelková a kompletně ji zajišťuje agentura AMI Communications.

Po velmi úspěšném prvním ročníku projektu společenské odpovědnosti se značka Orbit v letošním roce opět spojila s SOS dětskými vesničkami, aby tak pokračovala nejen v edukativní činnosti na poli dentální hygieny, jejíž jsou žvýkačky bez cukru nedílnou součástí, ale nově se zaměřila také na oblast osobního rozvoje dětí. V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ bude značka Orbit v rámci kampaně vzdělávat děti i sociální pracovníky v oblasti správné péče o chrup a svou pozornost zaměří také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Vytvořeny byly speciální Orbit omalovánky a dětská knížka, s jejichž pomocí děti krok za krokem objeví jednoduchost správné péče o chrup, zároveň podpoří jejich kreativitu a fantazii. Vzniklo také speciální image video zprostředkovávající dětský pohled na úsměv, které bude umístěno na na míru vytvořené microsite www.oplatusmev.cz a veřejnost se s ním setká také na sociálních sítích značky Orbit.

„Děti a sociální pracovníci se v rámci kampaně ‚Oplať úsměv‘ zúčastní dentálních workshopů, díky nimž si děti osvojí správné návyky dentální hygieny a navíc získají potřebné pomůcky pro dentální péči v podobě dentálních balíčků. To vše nad rámec darované částky. Chceme rozzářit úsměvy dětí, které neměly tolik štěstí. Cílem  letošního ročníku je jít ještě dál a alespoň trochu přispět k tomu, aby se děti prostřednictvím různých kreativních aktivit nechali inspirovat, přesvědčili se o svých schopnostech a objevili cestu k úsměvu.  Koresponduje to i s novou komunikační linkou značky Orbit, jež klade důraz na získávání sebevědomí k úsměvu,“ dodává ke kampani Erika Havrillová, Brand Managerka značky Orbit pro střední Evropu.

Samotné shromážděné finanční prostředky pak poputují nejen na vybavení nízkoprahového centra SOS Kajuta včetně vybavení koupelen, ale také na jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků, kteří pro děti zajišťují chod programů zaměřených na rozvoj sociálních dovedností včetně péče o zdraví a dentální hygienu i smysluplné využití volného času.

orbit_big

„My všichni z SOS dětských vesniček jsme velmi potěšeni, že značka Orbit již podruhé připravila tak smysluplný projekt s velmi cennou přidanou hodnotou v podobě osvěty v oblasti dentální hygieny. Kampaň ‚Oplať úsměv‘ již loni slavila u dětí i sociálních pracovníků velký úspěch, vybraná částka navíc velmi pomohla celému fungování naší organizace. Těšíme se proto i na druhý ročník, který dětem dodá zdravý úsměv a podpoří i jejich sebevědomí,“ uvádí Mgr. Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček.

Celá kampaň odstartuje zahajovacím eventem v úterý 9. května 2017 před supermarketem Kaufland Praha – Vypich. Kampaň proběhne v období od 8. 5. do 18. 6. 2017 v obchodních sítích na celém území České republiky a například v nákupních řetězcích Tesco, Kaufland, Penny Market nebo Billa bude navíc podpořena výraznějším instore vystavením a dalšími aktivitami. Projekt na svých sociálních sítích a v médiích podpoří ambasadorka Iva Kubelková nebo známý moderátor a beatboxer Petr „Nasty“ Cerha, kteří se zapojí také do kreativních workshopů přímo v SOS dětských vesničkách. Vedle PR komunikace využije značka Orbit také výrazných OOH nosičů i on-line prostředí a komunikaci povede jak na speciální microsite www.oplatusmev.cz, tak i na svých sociálních sítích a prostřednictvím bannerové kampaně.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *