ICT

Sponzorované SMS v síti Eurotel získávají popularitu inzerentů

Společnost M.I.A., a.s. v těchto dnech zahájila masivní prodejní kampaň reklamního prostoru sponzorovaných SMS zasílaných v síti Eurotel. Od 28.dubna se top 25 inzerentů seznamuje s tímto médiem a prostřednictvím SMS reklamy oslovují svou nabídkou uživatele mobilních telefonů.

Jedinečnou možnost nabídnout v relativně krátké době téměř 4 miliónům uživatelům mobilní sítě Eurotel své produkty využívají takové společnosti jako jsou Nike, McDonald´s, Volkswagen, Kofola, Masterfoods, Aral, Internet OnLine, Oriflame, Eta, Ciba Vision, Intact, Eurolines, Kenvelo, CK Lazaris, Falcon, Realitní kancelář Luneta a Canon.

Sponzorované SMS jsou ideálním komunikačním nástrojem zejména pro podporu produktových kampaní, pro nabídku slev a výprodejů, zavedení nového výrobku či služby na trh. Inzerenti v kampaních podporují své spotřebitelské soutěže, zvou na své promoakce, cestovní kanceláře nabízejí sortiment zájezdů lastminute. „Sponzorované SMS jsou vedle internetové reklamy dalším účinným prostředkem, který ulehčuje našim klientům naplnit jejich komunikační potřeby.“ komentuje žhavou novinku v portfoliu služeb komunikační agentury M.I.A. její ředitel Martin Vedej.

Projekt Sponsored SMS je důmyslným marketingovým nástrojem využívajícím velmi rozšířeného využití mobilní komunikace v České republice. Těží především z vysoké popularity SMS zasílaných na mobilní přístroje přes www rozhraní a jedinečnosti takto individuálně zaslané zprávy. Mezi nesporné výhody mobilní reklamy prostřednictvím projektu Sponsored SMS patří zejména jednoduchost, flexibilita a dostupnost.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!