Nová marketingová komunikace značky rozvíjí motto „Stojí za to jíst lépe“, kterou Albert představil na začátku minulého roku. Kampaň „Záleží nám na tom, abyste jedli lépe“ se během prázdnin objevila v prodejnách, televizi, na internetu i sociálních sítích.
Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na společném dialogu zákazníka s Albertem. Albert se zákazníků ptá, co chápou pod slovy „jíst lépe“ a přináší jim řešení. „Ať zákazníci hledají lehké jídlo v pracovním shonu, chtějí si vychutnat křupavý chléb nebo česká rajčata, jíst zdravě či připravit pohoštění pro celou rodinu, nám na jejich přáních záleží,“ doplňuje Kateřina Harris a uzavírá: „Chceme našim zákazníkům ulehčit každý den, přinést inspiraci a nápady, ukázat, že jídlo může být radost i odměna, kterou si zaslouží.“
Kampaň, kterou Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague, se objevila v televizi, v prodejnách, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty mají za cíl zákazníkům ukázat inspirativní směr, kterým se Albert před rokem a půl vydal, a který chce dále rozvíjet. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.