Hudební projekt AquaBabes, prostřednictvím kterého se snaží hudební vydavatelství Universal Music a značka pramenité vody Aquila vyhledávat mladé talenty, letos čekají novinky.
Jeho organizátoři plánují ještě větší zapojení členek současného ročníku do dění na sociálních sítích. Hlavní komunikační linie, kterou tvoří v rámci internetového prostředí primárně YouTube, sekundárně potom Facebook, Instagram a web, tak bude doplněna o nadstavbové aktivity na individuálních profilech a stránkách jednotlivých dívek. Pro pětici začínajících zpěvaček to znamená příležitost vybudovat si během tohoto roku vlastní fanouškovskou základnu, potažmo i pozici online influencerů.
V souvislosti s myšlenkou intenzivnějšího zapojení dívek do online komunikační strategie se AquaBabes účastnily workshopu zaměřeného na tematiku sociálních médií. „Cílem workshopu bylo představit dívkám potenciál sociálních sítí a také možnosti sebeprezentace, které se jim na nich naskýtají. Obsah byl primárně věnovaný Instagramu a Facebooku, kde dívky vystupují individuálně pod svými nově založenými oficiálními profily. Školení na toto téma považujeme za další způsob, jak děvčata připravit na budoucí uměleckou kariéru,“ popisuje Jitka Altman, brand managerka značky Aquila. Akce proběhla v prostorách kreativní digitální agentury Brainz, která má tento rok komunikační strategii AquaBabes v rámci online platforem a sociálních sítích na starost.
Školení vedla úspěšná influencerka a spoluzakladatelka blogu A Cup Of Style Nicole Ehrenbergerová. „V dnešní době sice používáme sociální sítě všichni, pokud na nich ale chcete vytvořit opravdu zajímavý obsah a umět je použít ke své propagaci, musíte jejich fungování nejprve trochu porozumět. Účel projektu AquaBabes je v tom, aby se nadané mladé dívky dostaly do povědomí lidí a dokázaly svůj talent prodat, vybudovat si jméno a prorazit ve světě showbyznysu. Sociální sítě jsou k tomu podle mě dobře zvolenou cestou. A jestli jsem já mohla aspoň malou částí přispět k tomu, aby se to holkám povedlo, budu moc ráda,“ říká bloggerka.