Média

Drůbežářský závod Klatovy a Crest Communications zahajují spolupráce

Drůbežářský závod Klatovy patří k nejmodernějším provozům nejen v České republice, ale i v celé Evropě.  Společnost v současnosti obchoduje s výrobky vlastní produkce a spolupracuje s více než 3 000 odběrateli z tuzemska i zahraničí.

Důkazem nejvyšší kvality a jakosti výrobků jsou nejen oficiální certifikáty, ale také zisk řady značek tuzemské kvality, jako je například KLASA, Regionální potravina, Česká chuťovka či Dětská chuťovka. Vedení společnosti nyní považuje za velice důležité, aby se výše uvedené informace dostaly co nejvíce do povědomí nejen stávajících a potenciálních obchodních partnerů, ale také k široké spotřebitelské veřejnosti.

„Agenturu Crest Communications jsme si vybrali pro její dlouholeté a bohaté zkušenosti na poli PR pro potravinářský průmysl. Od spolupráce si slibujeme nejen zvýšení povědomí o našich produktech, ale také zvýšení informovanosti o celém segmentu drůbežího a zejména kuřecího masa. Rádi bychom spotřebitele vedli k tomu, aby se více zajímali o původ potravin. A co nejvíce brali při svém nákupním rozhodování v úvahu zejména jejich kvalitu,“ komentuje zahájení spolupráce Ing. David Bednář, generální ředitel společnosti.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!