Koncern Continental AG vyvinul pro podporu sponzoringu MS ve fotbale FIFA 2014 jedinečnou hru ContiRioKick, v rámci níž může každý soutěžit o VIP zájezd na fotbalové mistrovství světa FIFA 2014 v brazilském Rio de Janeiro včetně ubytování, letenek a vstupenek na stadion. Jednomu z fanoušků na Slovensku se již nyní podařilo získat dva lístky na zápas přímo v Brazílii.
Continental AG jako oficiální sponzor mistrovství připravil hru pro mobilní telefony s platformami iOS i Android. Princip spočívá v nahrávání virtuálních fotbalových přihrávek mezi známými a kamarády, ale i ostatními účastníky zapojenými do hry, které nalezne hráč pomocí funkce „radar“. Ta zobrazuje 11 spoluhráčů z blízkého okolí. Přihrávku lze do 90 sekund od jejího přijetí buď vrátit zpět stejnému hráči, nebo přeposlat na dalšího, vytvářet tak řetězce přihrávek a sbírat bonusové body. Ty je možno získat i za „speciální přihrávky“, například do cizích zemí nebo pozváním přátel do hry.
Každý hráč se musí na startu zaregistrovat pomocí volitelných údajů, nebo facebookového profilu. Hraje se v měsíčních kolech a vždy na začátku nového měsíce se všechny dosažené body a úspěchy nulují. Každý měsíc se tedy rovná nové šanci pro všechny. Prvních 11 hráčů s nejvyšším skóre se automaticky kvalifikuje do slosování o ceny. Navíc je náhodně vybráno dalších 11 hráčů s nižším skóre, kteří budou do slosování také zařazeni.
Hra probíhá od července 2013 do května 2014. Více informací na www.conti-online.cz