Branding

LASVIT představuje tištěný i online magazín Spacial

LASVIT představuje nový online i tištěný magazín Spacial. Cílem magazínu je vzájemné sdílení zkušeností se širší veřejností a komunitou a inspirace. První číslo magazínu se zaměří na téma soukromí.

V magazínu nejen o něm mluvili světové i domácí designérské hvězdy mezi nimi například jsou Yabu Pushelberg, Campana Brothers, Daniel Libeskind, Vladimír Kopecký či Maxim Velčovský.

„Misí a cílem LASVITu je povznést každého člověka vytvářením dechberoucích a úchvatných prostorových zážitků, a to ať už jde o svítidlo, lampu či světelnou instalaci na míru. S vytvářím těchto prostorových konceptů máme mnoholeté zkušenosti a ty chceme se světem sdílet a inspirovat jej. Na stránkách prvního čísla magazínu Spacial s tématem soukromí provedeme čtenáře rezidencemi i domovy našich klientů nebo kolegů a zprostředkujeme myšlení předních designérů a architektů, od ikonického dua Yabu Pushelberg, přes Daniela Libeskinda až po uměleckého génia Vladimíra Kopeckého,“ říká Leon Jakimič, majitel a prezident společnosti LASVIT.

Premiérové číslo magazínu Spacial se tematicky zaměří na domov a soukromí. Pojem domova se v posledních letech proměnil a ve Spacialu se danému tématu autoři věnují z nejrůznějších úhlů pohledu, například odpovídají na otázky, jak se člověk vztahuje k soukromí a svému okolí, co domov odlišuje od prostoru a jakou v roli v něm hraje symbolika nebo řemeslo. Spacial nabídne také nahlédne do několika domovů, jedním z nich, kam zavede čtenáře bude i blízkovýchodní rezidence v Kuvajtu nebo v USA.

Ekosystém magazínu Spacial se bude rozrůstat a každé číslo bude vydáváno na konkrétní téma. Také na každém čísle dostanou prostor vybraní tvůrčí partneři, kteří budou moct přispívat redakčními příspěvky, články, rozhovory apod., což dokládá i kurátorsky vybraní umělci v prvním čísle, kterými jsou Daniel Libeskind, Stephan Hamel, Tony Ingrao, Yabu Pushelberg, Maxim Velčovský, Campana Brothers a Vladimír Kopecký.

„Nevytváříme jen další firemní magazín, ale kurátorsky a pečlivě připravenou publikaci, kterou si naši čtenáři uchovají. Každé číslo bude vyprávět příběh, který bude souviset se světlem, prostorem a pocity. Nestanovíme pouze pohled LASVITu, ale vyhledáváme pohledy odborníků a našich dlouholetých partnerů. Ve Spacialu se navíc nemusíme věnovat jen aktuálním tématům, můžeme si dovolit i kritický odstup,“ říká Tomáš Kolder, PR Manager společnosti LASVIT.

Čtěte také