Pracovníci call-center, prodejních a marketingových oddělení nyní mohou bez problémů přistupovat také ke starším údajům o zákaznících. Nový balíček řešení, IXOS-DataArchiving for Siebel, ukládá starší údaje ze Siebelu na archivní server IXOS-eCONserver, bez narušení jejich dostupnosti v systému.
Výsledkem je, že zaměstnanci mají k dispozici historii zákazníka v celém rozsahu, aniž by takové množství informací negativně ovlivnilo výkonnost systému. Řešení IXOS tak pomáhá společnostem zlepšit úroveň poskytovaných služeb a zvýšit loajalitu zákazníků. Současně umožňuje redukovat výdaje na IT a lépe využít dostupné zdroje.
Společnost IXOS SOFTWARE vyvinula řešení, které systému Siebel významně odlehčuje. Pro dosažení vysoké výkonnosti systému a udržení administrativních nákladů na nízké úrovni už není nutné mazání dat. Řešení IXOS-DataArchiving for Siebel ukládá neaktuální soubory ze Siebelu na IXOS-eCONserver a tím snižuje objem dat uložených v systému Siebel. Archivované informace zůstávají v systému Siebel i nadále dostupné, a to díky indexování souborů.
Díky převedení starších dat se Siebelu na IXOS-eCONserver mohou zaměstnanci z oblasti prodeje a marketingu snadněji přistupovat ke kompletním informacím o zákaznících a dokáží rychleji reagovat na jejich požadavky. Řešení IXOS-DataArchiving for Siebel tak umožňuje společnostem zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a zvýšit produktivitu zaměstnanců prodeje a marketingu.















Follow

