ICT

ComGate se podílí na nové SMS soutěži pro Helen Harper

Tento týden byla spuštěna věrnostní SMS soutěž „Ubrousku, prostři se!“ na dětské vlhčené ubrousky značky Helen Harper. Připravuje ji agentura T.T.V., dodavatelem služeb mobilního marketingu je společnost ComGate. Akce běží od 5. května do 30. června 2003 na území České republiky. Podpořena bude inzercí v časopisech pro maminky a ženy a POS materiály v hypermarketech a porodnicích.

Zákazník se soutěže účastní zasláním SMS obsahující unikátní kód umístěný ve 72kusovém balení dětských vlhčených ubrousků a další údaje o odesílateli.

Každý týden obdrží tři výherci dárkový balíček Helen Harper. Sedm soutěžících, kteří během celé kampaně poslali nejvíce správných SMS, získá domácí spotřebiče Philips. Dalších sedm nejpilnějších obdrží kojenecké oblečky Helen Harper.

„Přínosem pro klienta je nejen motivace spotřebitelů k opakování a zvyšování nákupů soutěžního produktu, ale i získání údajů o místě nákupu a věku dítěte,“ řekla Zuzana Hrubá, account manager T.T.V.

„Kampaň pro Helen Harper je dalším důkazem, že SMS soutěže jsou vhodné i pro jiné cílové skupiny než teens,“ uvedl Nikolaj Šťáhlavský, ředitel ComGatu.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!