Pro pochopení chování, myšlení a života dnešních dětí se koná 2. června 2004 na půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně pátý ročník Dne reklamy, který se věnuje především vztahu mládeže k médiím a reklamě.
Program bude stejně jako v předešlém roce rozdělen do třech částí: prestižní soutěžní oborová přehlídka reklamních spotů Duhová kulička, konference Dítě a reklama a Večer s reklamou, tématická festivalová přehlídka spotů z celého světa spojená s udílením cen Duhová kulička.
Nejzajímavějším bodem konference v aule Fakulty managementu UTB bude britský projekt Mediasmart, který už několik let úspěšně vzdělává děti ve věku 6 až 11 let, aby správně porozuměly reklamě a médiím. Výuku ve školách, učební pomůcky a speciální televizní pořady podporuje jak britská vláda, tak sami zadavatelé reklamy a agentury.
Den bude uzavírat Večer s reklamou, který v Musiclandu A představí nejlepší světové spoty s tématikou dětí. Zároveň bude vyhlášena soutěž Duhová kulička o nejlepší spot pro děti vysílaný v České republice. Akce probíhá pod záštitou Asociace komunikačních agentur, Asociace českých reklamních agentur a Rady pro reklamu, mediálnim partnerem je týdeník Strategie a Rádio Zlín.
Bližší informace na http://denreklamy.zlinfest.cz
– red –















Follow

