V rámci své probíhající integrační strategie Power of One společnost Euro RSCG Prague oznámila změnu identity divize Euro RSCG Dialog na Euro RSCG 4D, což je celosvětová značka Euro RSCG pro marketingové a digitální služby.
Na globální úrovni je Euro RSCG 4D největší světovou sítí agentur specializovaných na přímý a digitální marketing. Jejích 118 poboček ve 42 zemích, 700 aktivních vztahů s klienty a více než 5 000 zaměstnanců nabízí klientům mimořádný rozsah služeb.
V České republice bude Euro RSCG 4D integrovat všechny marketingové služby pod jednu sjednocující značku se čtyřmi širšími strategickými nabídkami služeb: Direct –budování vztahů se zákazníky a přímý marketing; Digital – celé spektrum služeb digitálního marketingu; Drive – promotions, marketingové eventy, in-store marketing, merchandising, trade marketing, atd; Data – vytváření a správa databází a jejich integrace do marketingových aktivit. Kromě definice nabízených služeb také Euro RSCG 4D definuje jednotnou filozofii práce – 4D Thinking – jejíž výsledkem je kreativní produkt efektivně cílený na správný zákaznický segment a dosažení měřitelných výsledků.
„Uvedení značky Euro RSCG 4D je logickým krokem vpřed v rozvoji naší strategie Power of One. Ta je o výhodnosti partnerství s jednotnou integrovanou organizací pro společnosti a značky. Navíc je to v plném souladu s naší snahou nabízet klientům Creative Business Ideas®, transformační nápady, které podněcují ziskový růst podnikání. Euro RSCG 4D přispěje k efektivnější integraci komunikačních projektů a k měřitelné návratnosti investovaných prostředků. Právě to totiž klienti požadují den ode dne víc,“ řekl Gilles Bérouard, generální ředitel společnosti Euro RSCG Prague.
Jindřich Fremuth, ředitel Euro RSCG 4D, dodal: „Sjednocení všech aktivit 4D pod jedinou značkou a vedením dává společnosti Euro RSCG 4D konkurenční výhodu proti ostatním marketingovým agenturám na trhu. Realizací celého spektra online i offline marketingových služeb, které předchází vypracování mediálně neutrální strategie, přinášíme to správné sdělení těm pravým lidem na správném místě a ve správný čas. To vše pro splnění našeho ultimátního poslání: napomáhat ziskovému růstu a skvělým výsledkům skvělých značek.“
– red –