Tým specialistů internetové agentury Actum připravil zajímavou studii o možnostech využití e-mail marketingu.
Studie je pro všechny zájemce k dispozici zcela zdarma na internetové adrese www.actum.cz/studie.
Ve studii naleznete nejen základní informace o tom jak funguje e-mail marketing, ale také množství zajímavých konkrétních údajů a statistik. Dozvíte se kupříkladu, jaké jsou způsoby využití e-mail marketingu, jak nejlépe postupovat při jeho začlenění do marketingového mixu a na co si dát při implementaci pozor. Dočtete se také o efektivitě kampaní, o způsobech jejího měření a o tom, jaké výsledky můžete očekávat. Studie je cenným rádcem pro každého marketéra, který zvažuje využití e-mail marketingu nebo se zajímá o možnosti internetové komunikace.
Actum je kreativní full-service agentura zaměřená na elektronický marketing, klientům nabízí široké spektrum profesionálních služeb od návrhů internetové komunikace, realizace web designu a tvorby internetových aplikací, až po analýzy a vyhodnocení efektivity. Mezi klienty Actum patří společnosti Carrefour ČR a SK, Carrefour Portugal, Hyundai Motor CZ, Mitsubishi, HYPO stavební spořitelna.
– red –















Follow


