Knihy

Ludvík Čichovský: Hodnotový profil produktu – novinka v obsahu marketingové studie

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 20.11. 2006.

Ukázka z další kapitoly: Hodnotový profil produktu – novinka v obsahu marketingové studie
Tak jak se dynamicky měnila náplň marketingu směrem k marketingové podnikatelské filosofii tvorby hodnot pro předem určené trhy, tak se měnila také marketingová metodologie a marketingové výstupy kontinua marketingových procesu a jejich strukturalizace. Podívejme se hned na začátek této kapitoly na obr. 5.1, který v levé části obrázku ukazuje (a) stav v roce 2000 a v pravé části (b) stav poznání k roku 2004. Každého čtenáře hned na první pohled zarazí diametrální rozdíl obou období, který je podtržen tím, že rozdíly jsou vyznačeny červeně.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!