Služby

DPD CZ zavádí nový systém on-line objednávek

DPD CZ, česká pobočka evropského lídra v oblasti expresních zásilkových služeb, zavádí nový on-line systém objednávání, který je určen pro střední a menší zákazníky. Systém umožňuje klientům zadávat a libovolně upravovat své objednávky. Jedná se o další krok v oblasti automatizace distribučních procesů.

Vzhledem k vysokému počtu přepravovaných zásilek a nárůstu klientů se stala nutností automatizace přenosů a sdílení dat s klienty, ať jsou to objednávky, informace o dobírkách, předané zásilky či reklamace. Vše musí probíhat co nejvíce automatizovaně bez zásahu lidského faktoru a s minimalizací chyb, které by lidský faktor mohl zavinit.

„V rámci zlepšení kvality služeb zavádíme systém, který je určen zejména pro klienty, kteří využívají službu sběrný balík. Cílem zavedení on line objednávek, je umožnit zadávání údajů přímo klientům, celý proces zrychlit a automatizovat, umožnit klientům zjistit číslo balíku a sledovat jeho cestu systémem, dále také ulehčit pracovní zatížení dispečinkům a zákaznickému servisu od strojové práce. Tím se usnadňuje a urychluje komunikace mezi DPD a zákazníkem. “ říká Daniel Mareš , ředitel DPD pro střední Evropu.

„Cílovou skupinou pro on-line objednávky jsou střední a menší klienti. U velkých klientů se předpokládá vlastní tvorba datového souboru s objednávkami z vlastních informačních systémů. Zatímco u většiny typů přepravy si může klient připravit přepravní štítky sám a pouze objednat svoz, u sběrných produktů to možné není a objednávku je třeba evidovat přímo v systémech DPD, aby mohla být realizována.

Dosavadní způsob zpracování spočíval v manuálním zadávání mailových nebo faxových objednávek od klienta do interního systému pro evidenci objednávek přepravy a tisk štítků. Tento způsob je stále plně funkční, on-line objednávkový systém naše služby klientům rozšiřuje a usnadňuje. Zkušební provoz nového on-line zadávání objednávek trval šest týdnů a ohlasy od klientů byly pozitivní. Zákazníci zejména ocenili možnost zadávat či měnit objednávky podle svých potřeb a sledovat realizovanou přepravu ve službě DELIStrack, “ dodává Oldřich Kaláb, výkonný ředitel DPD CZ.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!