Trend západních zemí vyznačující se dynamickým růstem spolupráce korporátní sféry s oblastí neziskovou se začíná dostávat i do Česka. Společnost Ernst & Young totiž nedávno výrazně rozšířila spolupráci s největší mezinárodní studentskou organizací AIESEC, která se věnuje rozvoji mladých lidí zejména v oblasti leadershipu.
Firma z velké čtyřky se stala hlavním partnerem podzimní náborové kampaně AIESEC a bude se také podílet na přípravě i provedení vzdělávací konference Talents of Tommorow. To pro firmu znamená přístup k absolventům se zkušenostmi ve vedení lidí a práci v týmu, navíc se zahraniční praxí. Bude se proto moci před studenty aktivně prezentovat nejen propagací vlastní značky, ale i doručováním tréninků a dlouhodobým přímým kontaktem s potenciálními zaměstnanci.
„Že se společnost Ernst&Young skutečně aktivně angažuje ve vzdělávání studentů, dokazuje i fakt, že minulý měsíc doručila členům AIESEC Praha trénink Jak provádět assessment centra a další workshop doručila před několika týdny na naší konferenci nedaleko Pardubic“, míní student Adam Kolinger, který se stará o komunikaci ze strany AIESEC.
Na otázku, co Ernst&Young motivuje k rozšíření spolupráce s AIESEC, odpovídala manažerka lidských zdrojů Iva Guthová: „Jsme rádi, že můžeme předat část našich zkušeností studentům, kteří vstoupili do AIESEC, nebo jeho prostřednictvím využívají možnosti vycestovat na zahraniční stáže. Každopádně obě skupiny těchto studentů, jak jsme již měli možnost poznat, jsou aktivní se zájmem o rozšiřování nových zkušeností – a s takovými studenty chceme spolupracovat, pomáhat jim s mimoškolním vzděláváním a zároveň je inspirovat jako firma, která by jednou mohla být jejich prvním zaměstnavatelem.“
-red-















Follow

