Síť odborných center BAUHAUS spouští komunikační kampaň, která vítá jaro, neodmyslitelně spojené s prací a relaxem na zahradě, a zároveň představuje nový akustický branding. Doprovází ji claim „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“, který oba prvky šikovně propojuje.
Stejně jako v předchozích spotech uvidí diváci sehranou trojici: Vojtu Kotka, Elišku Jansovou jako hereckou manželku věčného nešiky a oblíbeného Zdeňka Charváta v roli prodavače.
„Naším cílem bylo vytvořit skutečně silný akustický branding, který bude snadno zapamatovatelný, a který nás odliší od konkurence. Zároveň nám umožní ještě lépe propojit jednotlivé mediatypy. Nakonec jsme dospěli k rozhodnutí, že opětovně využijeme osvědčenou skladbu Our House od britské skupiny Madness. V minulosti jsme ji již používali, velké množství zákazníků si ji vybavuje a spojuje právě s námi,“ přibližuje Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS, a doplňuje, že k využívání známého hitu nyní společnost vlastní licenci a diváci se na ni tak mohou těšit i v dalších pokračováních kampaně.
Nové aranže songu se ujal muzikant Viliam Béreš. Skladba bude používána nejenom v televizních reklamách, ale i jako podkres pro rozhlasové spoty a další formáty. „Naší snahou bylo co nejvíce propojit song s jarním příběhem. V něm se Vojta Kotek věnuje odpočinku nebo jarním pracím na zahradě, která si žádá pravidelnou péči. Tu ale Vojta trošku opomněl. Naštěstí se může spolehnout na svoji manželku, která ví, kde mu pomohou, a proto uslyší podmanivé volání BAUHAUSU v podání Zdeňka Charváta,“ doplňuje dále Hovorka.
Televizní kampaň odstartovala 30sekundovými spoty na stanicích Prima Group, přičemž diváci uvidí dvě varianty kreativního zpracování. Následně se připojí 10sekundové remindery, sponzorské vzkazy a injektáže na stanicích Nova Group, ČT nebo O2. Doprovázet je bude kontinuální radio i online kampaň a kreativní 2D zpracování v printu, OOH a instoru.