Reklama

Nová reklamní kampaň Až přiletí čáp

Hypoteční banka představuje novou reklamní kampaň. Její název zní jako skvělé okřídlené úsloví. „Až přiletí čáp, spolu to zvládneme“.

Kampaň, která byla spuštěna s koncem ledna 2017, je zaměřena zejména na mladé lidi do pětatřiceti let věku, kteří se připravují na bydlení ve vlastním a plánují také v budoucnosti založit rodinu. Díky nové nabídce Hypoteční banky se za každé narozené dítě sníží sazba hypotečního úvěru. Maskotem celé kampaně pak bude čáp se zelenou čepicí s logem Hypoteční banky.

Kampaň bude hlavně přes internet

Nejrůznější sociální sítě, zpravodajské weby, ale například také stránky zaměřené na bydlení. Navíc i krátké video s mluvícím čápem, který je hlavní tváří kampaně. Reklamy poběží především po internetu, je to i kvůli cílové skupině potenciálních nových klientů.

hypotecni_banka_kampan_cap

„Počet nově narozených dětí v Česku v posledních několika letech roste a my tento trend hodláme ještě více podpořit. Přibližně 30 % žadatelů plánuje v budoucnu založení nebo rozšíření rodiny. Snížení rodinného rozpočtu právě v době příchodu potomka je však pro ně velkým tématem,“ dodává k celé věci ředitelka marketingu Hypoteční banky Kateřina Krásová.

Za každé dítě si nyní budou moci klienti snížit měsíční sazbu o 0,1 procenta z úrokové sazby hypotéky, což rozhodně – pokud si uděláte konkrétní propočet – nemusí být vlastně nijak malá suma peněz. Podmínkou pro využití podobné slevy na úrocích je ovšem založení investičního pojištění Fortík od ČSOB Pojišťovny, které vykryje případný úraz či nemoc vašeho dítěte.

Čtěte také