Řetězec Billa připravil před Velikonocemi řadu akčních nabídek
Obchodní řetězec BILLA přichystal s blížícími se Velikonocemi svým zákazníkům několik novinek. Pro pohodlnější předsváteční nakupování spouští hned dvě slevové akce. Na další zlevněné zboží upozorní zákazníky na prodejnách speciální komunikace s beránkem, kterému se „slevy lepí na paty“. Celý příspěvek →
Úspěšná premiéra československého live shoppingu Oriflame z dílny Konektoru
Komunikační skupina Konektor koncem roku zrealizovala pro svého klienta Oriflame první československý live shopping a reagovala tak na jeho celosvětově rostoucí trend. Celý příspěvek →
Do nové digitální kampaně Nespresso přináší čeští a slovenští umělci hravost
Nespresso představuje digitální kampaň zaměřenou na kreativitu, hravost, a především moment s šálkem kávy. V nových spotech Vertuománie vystupuje 6 umělců české a slovenské kulturní scény, aby představili novou řadu kávovarů Vertuo Pop. Celý příspěvek →
Největším inzerentem byla loni značka PICKWICK
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů roku 2022 v segmentu čajů. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Martin Mikyska alias Mikýř tváří nové nabušené herní sestavy CZC
E-shop CZC se rozhodl prověřit svůj léty prověřený PC konfigurátor sestav. Spojil se proto s českou internetovou legendou absurdního humoru, Martinem Mikyskou AKA Mikýřem, a společně stvořili výkonnou herní sestavu CZC.Pimpula 4000. Celý příspěvek →
PwC spouští náborovou kampaň a cílí na mladou generaci
Poradenská společnost PwC spouští na českém trhu kampaň zaměřenou na budování employer brandu. Zaujmout má mladou generaci, především absolventy vysokých škol s ekonomickým zaměřením, a odlišit se od dosavadní komunikace konkurence v této oblasti. Celý příspěvek →
Tabu v online marketingu: Nové příležitosti a hrozby
Online marketing se neustále a progresivně vyvíjí. Proto je důležité sledovat trendy a včas reagovat na změny. Na druhou stranu se pořád vyplatí vsadit na osvědčené přístupy a komunikační strategie. Neměli bychom opomíjet stále velký zájem o videa, zejména na YouTube kanálu. Celý příspěvek →
Známou osobnost raději ne: Internetoví Češi hodnotili (nejen) důvěryhodnost reklam na farmaceutika
Pro 8 z 10 internetových Čechů je reklama, ve které je léčivý přípravek či doplněk stravy doporučován celebritou či známou osobností, nedůvěryhodná. Celý příspěvek →
SodaStream se mění: S novým logem přichází nová vizuální identita i komunikace značky
Výrobce perlivé vody SodaStream ohlásil v září loňského roku komplexní repositioning. Ten navazuje na digitální transformaci a spotřebitelsky orientovanou strategii, kterou zahájil před třemi lety. Značka přitom sází především na rostoucí zájem spotřebitelů o design, inovace, mixologii a uživatelský komfort. Celý příspěvek →
Kam po zkušenosti s kovidem nyní spějí obchody budoucnosti?
Svět nákupů jde stále dopředu směrem k novému nákupnímu zážitku. Vstupují sem stále více technologie, které pomáhají k nákupům formami, jež dříve nebyly možné. A pandemie vývoj dramaticky urychlila. Celý příspěvek →
KOFILA vstupuje do nového století s Arichtevou a Evelyn
KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již sto let. Jako oblíbenou tyčinku všech generací ji představuje výroční kampaň pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského. Celý příspěvek →
Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu
Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Celý příspěvek →
Největším inzertním zadavatelem byl loni Lidl
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce roku 2022 v segmentu potravinových řetězců. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Robbie Williams zpívá s kocourem Felixem v kampani Puriny
Známý umělec ve filmové premiéře představil novou skladbu a celoevropskou reklamní kampaň „It’s Great To Be a Cat“ věnovanou oslavě života koček a nové řady krmiv pro kočky. Celý příspěvek →