Společnost Danone převzala ocenění TOP In-store realizace roku 2016
Prvním vítězem retailové soutěže portálu Místoprodeje.cz s názvem TOP In-store realizace roku 2016 se stala realizace Kostíci, jejímž zadavatelem byla společnost Danone, a.s. Zástupci společnosti Danone nyní slavnostně převzali v místě prodeje hlavní cenu – skleněný pohár portálu. Celý příspěvek →
Nové připojištění KLIKA nabízí v jarní kampaní ČPP
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) startuje svou kampaň s mottem „Máte KLIKU, zaplatíme škodu i Vám!“, jejíž součástí je nabídka nového připojištění KLIKA, které mohou řidiči k povinnému ručení získat za zvýhodněnou cenu až do konce června. Celý příspěvek →
Stav českého trhu internetové reklamy pohledem Internet BillBoard
Technologie internetové reklamy Internet BillBoard zasahují v České republice 7,2 milionů uživatelů měsíčně, čímž se blíží jejich 100% zásahu. V roce 2016 bylo 82 % prostoru jejich klientů využito pro komerční kampaně. Celý příspěvek →
Kampaň na FLEXI životní pojištění odstartovala pojišťovna České spořitelny
Pojišťovna České spořitelny odstartovala marketingovou kampaň na FLEXI životní pojištění. Komunikačním konceptem je opět dětský svět, v němž jsou rodiče neohroženými hrdiny, přiblížený pomocí perspektivy. Kampaň zároveň komunikuje konkrétní produktový benefit – 60 000 korun na léčení vážných nemocí. Celý příspěvek →
Nový reklamní spot společnosti Lavazza oslavuje kávu jako nástroj komunikace
Lavazza ve své nové mezinárodní kampani připomíná, že káva není pouze nápoj, ale také nástroj pro pěstování vztahů. Nový spot s podtitulkem „Born Social in 1895” oslavuje více jak 120letou tradici společnosti Lavazza, která navazuje na myšlenky Luigiho Lavazzy, který ji v roce 1895 založil. Celý příspěvek →
Konference design & marketing otevírá dveře zahraničním expertům
Konference design & marketing je v plné fázi příprav. Letošní třetí ročník, ve kterém se představí osm řečníků z řad designérů a marketérů, připadá na úterý 25. dubna. Experti ve svém oboru z Česka i zahraničí letos pohovoří na téma Omezení, které je zároveň tématem celého Zlin Design Weeku. Celý příspěvek →
Férový tendr vstoupil do další etapy
AKA představila novou, rozšířenou verzí Férového tendru. Zatímco původní dokument, který už existuje tři roky a připojila se k němu řada dalších organizací asociací v Čechách i na Slovensku, stanovil základní principy, nový Férový tendr má charakter jednoduché kuchařky. Celý příspěvek →
Česká spořitelna spouští první z produktových reklam nového marketingového konceptu
V březnu Česká spořitelna představila nový marketingový koncept s mottem „Když ve Vás někdo věří, dokážete víc“. Po příběhu o profesorovi Vojtovi spouští první z produktových reklam, jež ukazují příběhy jejích klientů. Celý příspěvek →
Digitální technologie mění byznys
Společnost Accenture vytvořila ve spolupráci s Coop Italia, největším italským řetězcem supermarketů, Supermarket budoucnosti. Vizionářský koncept obchodu budoucnosti, který akcentuje především nákupní zážitek zákazníka, představily obě firmy v rámci veletrhu Expo v Miláně. Celý příspěvek →
Sdílený marketing – od marketérů na leasing až po marketingové platformy work place hub
Hlavním rysem sdílené ekonomiky je to, že lidé nemusí vlastnit již to, co nutně potřebují a přesto uvedené mohou využívat. Může se jednat o bikesharing, carsharing, ubytování airbab nebo dopravu uber a další. Celý příspěvek →
Alza.cz spouští jarní kampaň „Tisíce výher“
Alza.cz v rámci dubnové kampaně Tisíce výher spoustila spotřebitelskou soutěž. V rámci ní budou zákazníci v mobilní aplikaci Alza.cz otevírat virtuální schránky, které ukrývají tisíce zajímavých výher. Celý příspěvek →
Pivovar Zubr slaví své 145. výročí Narozeninovým speciálem
Limitovaný speciál nabízí originální chuťový zážitek. „Jelikož 145. narozeniny jsou výjimečnou událostí, chtěli jsme, aby i náš narozeninový speciál byl výjimečný. ZUBR narozeninový speciál je charakteristický svojí tmavou, hnědočernou barvou a sametově hustou pěnou. Celý příspěvek →
Prestižní ocenění za naplňování Cílů udržitelného rozvoje OSN poprvé v ČR
Cíle udržitelného rozvoje (Sustainable Development Goals – SDGs) mění svět k lepšímu. Svými aktivitami v oblasti udržitelnosti přispívají všichni – vlády, firmy, neziskové organizace i jednotlivci. A ti nejlepší z nich si bezesporu zaslouží ocenění. Celý příspěvek →
Novou globální kampaň pro značku Baťa připravil McCann Prague
Agentura McCann Prague připravila pro společnost Baťa novou globální kampaň, která se do konce března spustí v 51 zemích po celém světě. K vidění bude v obchodech Baťa, on-line a ve 12 zemích také v televizi. Celý příspěvek →