Češi a reklama (2.)
Postoje k reklamě zůstávají stále ambivalentní, na jedné straně je reklama označována za manipulátora a je jí připisována podpora zbytečného konzumu ale na straně druhé je považována za nedílnou součást moderního života, je oceňována její ekonomická role. Celý příspěvek →
Globus představuje širokou nabídku alternativních potravin
Globus ve všech svých patnácti hypermarketech nabízí několik stovek alternativních produktů. Jedná se o bio, bezlepkové výrobky, potraviny se sníženým obsahem laktózy nebo cukru, raw stravu, ale také produkty pro vegetariány či vegany. Celý příspěvek →
Češi a reklama (1.)
Zadavateli výzkumu byla Česká marketingová společnost (ČMS), Fakulta podnikohospodářská Vysoké školy ekonomické v Praze (FPH VŠE), POPAI CE, České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) a AČRA-MK. Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. Celý příspěvek →
Řeč letáků aneb co nám prozradí lidé v letácích o produktech
Společnost Česká distribuční zpracovala analýzu, která zkoumala roli lidí v letácích. Ačkoliv jsou letáky nejčastěji využívány k propagaci produktů a služeb, poměrně často se v nich vyskytují lidé. Cílem je zpravidla zvýraznění produktu či zatraktivnění nabídky. Celý příspěvek →
Marketing s využitím všech smyslů (část 4. – zrak a vizualizace)
Před 3 roky jsem na konferenci v Singapuru prezentoval koncept podnikatelské vizualizace, který spočívá v tom, že podnikatel ještě před tvorbou podnikatelského záměru specifikuje svůj vizuální koncept podnikání. Podnikatelský záměr jeho vizualizace se následně prokopírovává do vizualizace bussines modelů dále do všech marketingových aktivit. Celý příspěvek →
Becherovka odhalí část svého tajemství
Už více než 200 let je recept na Becherovku stejný a hlavně tajný. A tak to i zůstane. I když ne tak docela. Část tajemného receptu vám poodhalí na čtyřech nových etiketách z limitované edice. Etikety ukáží vybrané koření a byliny, které jsou součástí legendárního likéru. Celý příspěvek →
Nová reklamní kampaň Až přiletí čáp
Hypoteční banka představuje novou reklamní kampaň. Její název zní jako skvělé okřídlené úsloví. „Až přiletí čáp, spolu to zvládneme“. Celý příspěvek →
Budoucnost bude patřit technologiím – předpovídá Accenture Technology Vision 2017
Lidé mají v rukou moc utvářet a používat technologie tak, aby dosáhli změny k lepšímu a přetvářeli podnikání i společnost. Tak tomu je podle Accenture Technology Vision 2017, technologické studie společnosti Accenture. Celý příspěvek →
PRAM Consulting nově zastupuje společnost ComGate
ComGate, a.s., česká společnost se zaměřením na služby outsourcingu obsluhy zákazníků, si ve výběrovém řízení vybrala agenturu PRAM Consulting, která bude ComGate mediálně zastupovat a zaměří se zejména na integrované kampaně. Celý příspěvek →
Havas vytvořil pro EKO-KOM kampaň
Společnost EKO-KOM představila novou televizní a onlinovou kampaň pod názvem Život dává smysl, když je vše na svém místě. Projekt sestává ze čtyř situačních spotů, které poukazují na nutnost správného třídění odpadu prostřednictvím absurdních situací, v nichž dochází k záměně profesí. Celý příspěvek →
Proč lidé více kupují neznačkové výrobky
Advokátní kancelář Taylor Wessing si nechala zpracovat průzkum, který se týkal vnímání originálních značkových výrobků a napodobenin, imitací a padělků v České republice. Celý příspěvek →
Leoš Mareš i Ester Janečková ve valentýnské kampani Milka
Značka čokolády Milka bude své produktové portfolio určené pro svátek svatého Valentýna prezentovat doprovodnou kampaní s názvem „Řekni to Milkou“. Vrací se v ní k tématice ručně psaných milostných dopisů. Celý příspěvek →
FACE UP je Silver partnerem Kentico CMS a posiluje digitální divizi
Agentura FACE UP původně známá díky své nabídce OOH médií dál posiluje svou digitální divizi. Celý příspěvek →
Každý čtvrtý valentýnský dárek se koupí na internetu
Objem nákupů na internetu každoročně stoupá. V roce 2016 podle Asociace pro elektronickou komerci činil 98 miliard korun. E-shopy jsou oblíbeným místem i k nákupu valentýnských dárků. Celý příspěvek →