Seznam.cz spustil Sklik studentskou kampaň
Seznam.cz startuje přihlašování do Sklik studentské kampaně pro studenty vysokých škol. Přihlásit se mohou všichni, kteří mají zájem o online marketing a chuť naučit se pracovat s reklamním systémem Sklik. Součástí prvního ročníku soutěže jsou přednášky a workshopy v Praze i na dalších pobočkách společnosti Seznam.cz. Celý příspěvek →
Od věrnostní karty zákazníci očekávají jednoduchost, úsporu a jasný systém odměn
Věrnostní karty vlastní a využívá při svých nákupech stále více Čechů, přibývá jejich vlastníků i uživatelů. Průměrný zákazník disponuje deseti kartami, aktivně z nich pak využívá osm, typicky při každém svém nákupu v daném řetězci. Celý příspěvek →
Ikony táhnou – kampaň na IT pracovníky zabrala
Náborová kampaň „Staň se ikonou“ dokázala za několik posledních měsíců loňského roku přitáhnout 30 nových IT zaměstnanců. Jde o projekt společnosti Iconity, která se zaměřuje na vyhledávání specifických IT pozic. Celý příspěvek →
PR agentura Margetroid bude pro Komix vytvářet komunikační strategii
Společným cílem je propagace témat jako je internet věcí nebo průmysl 4.0 či big data. Komix si agenturu Margetroid vybral na základě úspěšných PR kampaní realizovaných pro společnosti z oblasti ICT a tedy znalosti této komunikačně obtížnější oblasti. Celý příspěvek →
AKCENTA CZ slaví 20 a mění své logo
AKCENTA CZ, platební instituce, která realizuje pro exportéry a importéry zahraniční platební styk a devizové operace, slaví v letošním roce 20 let svého působení na finančním trhu. Jako připomínku tohoto výročí upravila svoje logo. Celý příspěvek →
Wüstenrot startuje s novou marketingovou komunikací
Wüstenrot – stavební spořitelna přichází s kampaní na Půjčku ProBydlení určenou pro refinancování. Marketingová komunikace se objeví v on-line a printových titulech, ale i ve vybraných rádiích či outdooru. Kampaň představuje nového reklamního maskota – Wustíka, který je expert na financování bydlení. Celý příspěvek →
Stance Communications bude spolupracovat se společností Sellier & Bellot
Společnost Sellier & Bellot v prosinci zahájila spolupráci s PR agenturou Stance Communications. Ta bude pro firmu zajišťovat komplexní služby v oblasti public relations, včetně poradenství a přípravy komunikační strategie. Celý příspěvek →
Reklamní kampaň Quick-Step pokračuje i letos
Společnost Quick-Step sponzoruje již 19. sezónou cyklistické stáje Quick-Step Floors Pro Cycling Team. V letošním roce přichází s marketingovou kampaní, jejímž hlavním motivem je spojení charakteristik cyklistů a stylových podlah v interiérech. V kampani i na kolech Quick-Step se představují čtyři noví závodníci. Celý příspěvek →
Stínová rada pro reklamu vydala video upozorňující na sexismus v reklamě
Objevit v českém reklamním prostoru sexistickou reklamu není nic těžkého. Ze strany zdejší veřejnosti jí ale není věnovaná dostatečná pozornost. Nezisková organizace Stínová rada pro reklamu se rozhodla tuto situaci měnit. Celý příspěvek →
Suchej únor – kampaň na podporu mužského zdraví
V únoru proběhne již pátý ročník úspěšné kampaně na podporu mužského zdraví – Suchej únor. Pravidla jsou jednoduchá. Celý únor ani kapku. Akce je primárně určena pro muže. Celý příspěvek →
Saatchi & Saatchi pracuje pro Lukanu
Kreativní agentura Saatchi & Saatchi připravila novou komunikaci pro tradiční českou značku olejů Lukana. TV kampaň bude odstartována na konci ledna a poběží do konce února. I další komunikaci a média zajistily agentury, které stejně jako Saatchi spadají pod komunikační skupinu Publicis One, a prokázaly tak velkou synergii. Celý příspěvek →
Marketing s využitím všech smyslů (část 3. – chuť)
K napsání tohoto textu mě přiměla situace, kdy marketing jen minimálně využívá chutí produktů a chuťových vjemů spotřebitelů. Přitom každý ze svého dětství ví, že každé dítě – batole nejprve poznává svět svou pusou a jazykem, kam strká vše ve svém dosahu a získává tak spoustu poznatků. Celý příspěvek →
Portál Letuška.cz spouští valentýnskou kampaň
Cestovatelský portál Letuška.cz provozovaný společností ASIANA si pro letošní valentýnské období připravil novou kampaň. Spuštěna bude v pondělí 30. 1. a s mottem „Pro radost z cestování“ se s ní budeme setkávat v rádiu a na internetu. Celý příspěvek →
České aerolinie odstartovaly valentýnskou kampaň
„Létejte s láskou“, v angličtině „Fly with Love“, je ústřední slogan valentýnské kampaně, kterou dnes na 18 trzích odstartovaly České aerolinie. První letošní kampaň ČSA potrvá od 25. ledna do 14. února 2017 a poběží na korejském a většině evropských trzích, kam společnost provozuje pravidelné spoje. Celý příspěvek →