Budoucnost bude patřit technologiím – předpovídá Accenture Technology Vision 2017
Lidé mají v rukou moc utvářet a používat technologie tak, aby dosáhli změny k lepšímu a přetvářeli podnikání i společnost. Tak tomu je podle Accenture Technology Vision 2017, technologické studie společnosti Accenture. Celý příspěvek →
PRAM Consulting nově zastupuje společnost ComGate
ComGate, a.s., česká společnost se zaměřením na služby outsourcingu obsluhy zákazníků, si ve výběrovém řízení vybrala agenturu PRAM Consulting, která bude ComGate mediálně zastupovat a zaměří se zejména na integrované kampaně. Celý příspěvek →
Havas vytvořil pro EKO-KOM kampaň
Společnost EKO-KOM představila novou televizní a onlinovou kampaň pod názvem Život dává smysl, když je vše na svém místě. Projekt sestává ze čtyř situačních spotů, které poukazují na nutnost správného třídění odpadu prostřednictvím absurdních situací, v nichž dochází k záměně profesí. Celý příspěvek →
Proč lidé více kupují neznačkové výrobky
Advokátní kancelář Taylor Wessing si nechala zpracovat průzkum, který se týkal vnímání originálních značkových výrobků a napodobenin, imitací a padělků v České republice. Celý příspěvek →
Leoš Mareš i Ester Janečková ve valentýnské kampani Milka
Značka čokolády Milka bude své produktové portfolio určené pro svátek svatého Valentýna prezentovat doprovodnou kampaní s názvem „Řekni to Milkou“. Vrací se v ní k tématice ručně psaných milostných dopisů. Celý příspěvek →
FACE UP je Silver partnerem Kentico CMS a posiluje digitální divizi
Agentura FACE UP původně známá díky své nabídce OOH médií dál posiluje svou digitální divizi. Celý příspěvek →
Každý čtvrtý valentýnský dárek se koupí na internetu
Objem nákupů na internetu každoročně stoupá. V roce 2016 podle Asociace pro elektronickou komerci činil 98 miliard korun. E-shopy jsou oblíbeným místem i k nákupu valentýnských dárků. Celý příspěvek →
Seznam.cz spustil Sklik studentskou kampaň
Seznam.cz startuje přihlašování do Sklik studentské kampaně pro studenty vysokých škol. Přihlásit se mohou všichni, kteří mají zájem o online marketing a chuť naučit se pracovat s reklamním systémem Sklik. Součástí prvního ročníku soutěže jsou přednášky a workshopy v Praze i na dalších pobočkách společnosti Seznam.cz. Celý příspěvek →
Od věrnostní karty zákazníci očekávají jednoduchost, úsporu a jasný systém odměn
Věrnostní karty vlastní a využívá při svých nákupech stále více Čechů, přibývá jejich vlastníků i uživatelů. Průměrný zákazník disponuje deseti kartami, aktivně z nich pak využívá osm, typicky při každém svém nákupu v daném řetězci. Celý příspěvek →
Ikony táhnou – kampaň na IT pracovníky zabrala
Náborová kampaň „Staň se ikonou“ dokázala za několik posledních měsíců loňského roku přitáhnout 30 nových IT zaměstnanců. Jde o projekt společnosti Iconity, která se zaměřuje na vyhledávání specifických IT pozic. Celý příspěvek →
PR agentura Margetroid bude pro Komix vytvářet komunikační strategii
Společným cílem je propagace témat jako je internet věcí nebo průmysl 4.0 či big data. Komix si agenturu Margetroid vybral na základě úspěšných PR kampaní realizovaných pro společnosti z oblasti ICT a tedy znalosti této komunikačně obtížnější oblasti. Celý příspěvek →
AKCENTA CZ slaví 20 a mění své logo
AKCENTA CZ, platební instituce, která realizuje pro exportéry a importéry zahraniční platební styk a devizové operace, slaví v letošním roce 20 let svého působení na finančním trhu. Jako připomínku tohoto výročí upravila svoje logo. Celý příspěvek →
Wüstenrot startuje s novou marketingovou komunikací
Wüstenrot – stavební spořitelna přichází s kampaní na Půjčku ProBydlení určenou pro refinancování. Marketingová komunikace se objeví v on-line a printových titulech, ale i ve vybraných rádiích či outdooru. Kampaň představuje nového reklamního maskota – Wustíka, který je expert na financování bydlení. Celý příspěvek →
Stance Communications bude spolupracovat se společností Sellier & Bellot
Společnost Sellier & Bellot v prosinci zahájila spolupráci s PR agenturou Stance Communications. Ta bude pro firmu zajišťovat komplexní služby v oblasti public relations, včetně poradenství a přípravy komunikační strategie. Celý příspěvek →