Kniha Nekomplikujte to!
Nekomplikujte to!Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEARichard Koch, Greg Lockwood? Chcete znát zlaté pravidlo úspěchu? Zjednodušujte! Celý příspěvek →
Hodnota vánočních objednávek e-shopů od ByznysWebu meziročně vzrostla o 13 %
(-pr-) Za vánoční dárky jsme ochotni zaplatit čím dál víc. Na internetu nakupujeme zejména kosmetiku, oblečení, spodní prádlo, hračky pro děti nebo šperky. Celý příspěvek →
Unibail-Rodamco, Niantic a The Pokémon Company oznamují spolupráci
Unibail-Rodamco, navázala partnerství s Niantic, Inc., vydavatelem a vývojářem Pokémon GO, a The Pokémon Company International za účelem umístit během této zimy ve svých 58 evropských nákupních centrech PokéStopy a Gymy. Celý příspěvek →
Marketing s využitím všech smyslů (část 1. – vůně)
Každý člověk využívá při svých nákupech většinou minimálně tři smysly. Nejčastěji zrak, hmat a čich. Celý příspěvek →
Rohlik.cz startuje svoji privátní značku
Online supermarket Rohlik.cz uvádí na trh svou stejnojmennou privátní značku. Prvními produkty, které nesou značku Rohlik.cz, jsou kvalitní hotová jídla. Řada na úvod zahrnuje 22 polévek a hlavních chodů. Celý příspěvek →
Milovníci kávy Nescafé Dolce Gusto si mohou vybrat vlastní mix kapslí
Společnost Nestlé připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si kolekci kapslí podle své chuti. V OC Nový Smíchov umístila unikátní pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat a libovolně kombinovat ze 17 druhů kávy Nescafé Dolce Gusto. Celý příspěvek →
Magazín Albert vychází v nové podobě
Oblíbený časopis, který již od roku 2000 přináší inspiraci zákazníkům prodejen Albert, má od ledna novou grafickou podobu i rubriky. Magazín pod vedením nové šéfredaktorky nyní poskytuje větší prostor čtenářům a bude spolupracovat s profesionály v oboru. První číslo v novém kabátě vychází 18. ledna. Celý příspěvek →
IKEA dává nábytku druhou šanci
IKEA spustila v České republice novou službu Druhý život nábytku, jež zákazníkům umožňuje prodat nevyužitý či nepotřebný nábytek IKEA. Významnou součástí strategie IKEA je usilovat o minimalizaci odpadu a co nejvíce vzniku odpadu ve svém podnikání na každodenní bázi předcházet. Celý příspěvek →
Google brání uživatele, nově penalizuje agresivní pop-up okna
Google má rád své uživatele. Popupy obtěžují uživatele. Google potrestá weby s obtěžujícím popupy. Tahle jednoduchá logika se dnes zhmotnila v popup penalty, týkající se výhradně mobilů. Celý příspěvek →
Tři nejdůležitější trendy, které ovlivní programatický nákup reklamy v roce 2017
Programatický nákup reklamy je technologií, která naprosto mění pravidla hry v reklamním průmyslu. Podle ZenithOptimedia poroste v roce 2017 programatický nákup reklamy o 31 % – to je výraznější růst než u sociálních sítí (25 %) a online videa (20 %). Celý příspěvek →
Společnost Weber Shandwick navázala spolupráci se značkou Philips
Společnost TP Vision si pro svou licenční značku Philips TV najala Weber Shandwick jako svou celoevropskou agenturu pro lifestylové PR. Celý příspěvek →
Kärcher je partnerem Rallye Dakar
Společnost Kärcher je partnerem probíhající Rallye Dakar a zajišťuje čištění závodních aut. Sponzoruje také tým KTM a Mini X-raid. Závodním týmům postavila čisticí stanici s tlakovými myčkami a mokro-suchými vysavači. Celý příspěvek →
Ferrero představilo Valentýnské pralinky
Valentýn je svátek lásky. Nejenom svým milovaným polovičkám, ale všem, které máme rádi, vyjadřujeme pocity náklonnosti, a to nejrůznějšími způsoby – pugétem růží, přepychovou večeří či okouzlujícím šperkem. Celý příspěvek →
Kampaň ČSOB na podporu penzijního spoření
ČSOB v rámci změn, které Penzijko čekají, připravila novou marketingovou kampaň, která poběží především na pobočkách ČSOB a cílí primárně na všechny, kteří nevyužívají všechny maximální benefity produktu. Celý příspěvek →