Prodeje internetových nákupních galerií vzrostly v prosinci o 200 %
České internetové nákupní galerie v prosinci díky vánočním online nákupům zvýšily svoje prodeje prostřednictvím affiliate reklamy v průměru o téměř 200 % v porovnání s rokem 2015. Celý příspěvek →
Řešením krize tradičního obchodu je marketing prodeje
V rozhovorech s majiteli prodejen se často dozvím, že oni marketing nepotřebují. Když se však bavíme dál, obvykle se ukáže, že mají na mysli reklamu, hlavně v té klasické podobě. Že by mohlo jít o nástroj, který jim přímo v prodejně umožní zvedat tržby, je pro ně překvapením. Celý příspěvek →
Coca-Cola jako první použila v komunikaci Snapchat brýle
Coca-Cola opět udává trendy. Z dnes již legendární roadshow svého Vánočního kamionu vysílala on-line pomocí brýlí Spectacles od společnosti Snap. Ty se přes Bluetooth spárují s mobilním telefonem, ve kterém je nainstalována aplikace sociální sítě Snapchat. Celý příspěvek →
Centrum Chodov vydává první číslo nového lifestylového časopisu
Obchodní Centrum Chodov začíná vydávat vlastní lifestylový čtvrtletník Unexpected Magazine. Obsah nového magazínu tvoří originální texty z oblasti módy, jídla, umění nebo cestování, které připravuje na míru sestavený redakční tým pod vedením bývalé redaktorky Hospodářských novin Anety Štefánkové. Celý příspěvek →
V Brně vzniká studentská agentura PRgang
Agentura Lesensky.cz přichází s projektem, který studenty přiblíží reálným zakázkám. Zájemci o public relations či marketingovou komunikaci si tak mohou nově vyzkoušet práci pro skutečné klienty. Dohled zajistí jak vysokoškolští učitelé, tak odborníci z oboru. Celý příspěvek →
Vánoce v e-shopech předčily očekávání, letos opět padaly rekordy
Vánoční nákupy spějí do cíle a už nyní je jasné, že česká e-commerce letos opět výrazně překonala všechny předchozí výsledky. Rekordní prodeje dárků po internetu přesáhly v celkovém souhrnu 31,5 miliardy korun, což znamená meziroční růst o více než 20 %. Celý příspěvek →
Co můžete čekat od PR agentury
Najmout, nenajmout? Rozhodnutí, zdali si PR řešit ve firmě po vlastní ose nebo se spolehnout na agenturu, může být velmi těžké. Pro mnohé majitele firem je PR těžko uchopitelné a měřitelné, neví, jak přesně funguje a zdali pro jeho společnost bude mít význam. Podle čeho se rozhodnout a co vůbec od agentury můžete reálně očekávat? Celý příspěvek →
Zahájen Projekt HoReCa In-Store Insight Study
Cílem unikátního výzkumu je optimalizace komunikačních strategií a tvorba účinnějších POP médií v kanálu HORECA.
Celý příspěvek →
Saatchi & Saatchi pro IKEA region Česká republika, Maďarsko a Slovensko
IKEA dokončila tender na druhou kreativní agenturu pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Od ledna 2017 zahájí spolupráci s agenturou Saatchi & Saatchi. Celý příspěvek →
Kategorie E-commece – prodej zaznamenala v listopadu více než 300 tisíc nových uživatelů
Praha – Webová kategorie E-commerce, která zahrnuje především internetové obchody a bazary, slevové servery či srovnávače cen, zaznamenala v listopadu nejvyšší nárůst absolutního počtu uživatelů. Celý příspěvek →
Velkoobchod METRO představil svou první globální digitální vánoční kampaň
Jen pár dnů před Vánoci představil velkoobchod METRO, v Čechách MAKRO, svoji vůbec první globální vánoční digitální kampaň. Ve spotu, který klade důraz na emoce, překvapil svého zákazníka, majitele španělské restaurace a uspořádal pro něj rodinnou vánoční oslavu. Celý příspěvek →
Teta drogerie spustila nový web na platformě Kentico
Tuzemská síť drogerií Teta na konci listopadu završila radikální proměnu svých webových stránek. Nově spuštěný portál, který připravila agentura Sprinx Systems na české platformě Kentico, chce pravidelnou publikací užitečného obsahu povýšit z běžné webové prezentace na úroveň pravidelně aktualizovaného, informačně nabitého kosmetického magazínu pro ženy. Celý příspěvek →
OMV modernizuje gastro koutky čerpacích stanic VIVA
Čerpací stanice OMV nabízejí svým zákazníkům víc než jen pohonné hmoty. Gastronomické koutky VIVA mají příjemnou atmosféru, přátelský personál a nabízejí zákazníkům nejen kvalitní a čerstvě připravované občerstvení či italskou praženou kávu s certifikací FAIRTRADE, ale i širokou škálu doplňkových služeb. Celý příspěvek →
AKA vstupuje do roku 2017 s velkými plány
Plán aktivit Asociace komunikačních agentur slibuje výrazné oživení činnosti nejvýznamnějšího profesního sdružení reklamního průmyslu na tuzemském trhu. Hned v lednu lze očekávat souhrnnou zprávu AKA o stavu české reklamy. Celý příspěvek →