Konkurence je pro Pražáky
„Já jsem z tak malé vesničky, že uhlí jsem poprvé viděl až vloni,“ říká hrdina jedné Hrabalovy knihy. Možná ale nejde o tak vzdálenou minulost, že by byla dávno za námi. Začal jsem o tom pochybovat, když jsem slyšel, že na vesnici se prý podniká jinak. Všechna ta konkurence, marketing a technologie, to je pro lidi ve velkých městech. Celý příspěvek →
Ipsos rozšiřuje partnerské spolupráce s významnými subjekty a iniciativami
Business Leaders Forum, Asociace společenské odpovědnosti, UN Global Compact Česká republika, Národní potravinová sbírka, CBCSD a Ipsos. A také CSR, udržitelný rozvoj, reputace i byznys firem, to všechno jde dohromady. Celý příspěvek →
TV začala vysílat nové spoty Kauflandu
Televize Barrandov, Česká televize, Prima i Nova začaly s premiérovým s vysíláním nových spotů společnosti Kaufland. „Nová televizní kampaň Kauflandu navazuje na předchozí kampaně s názvem Z lásky k Česku a tento koncept dále rozvíjí. Celý příspěvek →
Až 8 z 10 Čechů je zvyklých pravidelně snídat, obědy si pak více než třetina lidí nosí s sebou
Oběd a večeře v Česku představují hlavní jídla dne, které si nechá ujít jen minimum lidí. Až 8 z 10 Čechů je však také zvyklých ráno snídat. Obědy si do práce či školy pravidelně nosí více než třetina lidí, což o 10 % převyšuje počet těch, kteří na polední jídlo ve všední dny vyrážejí do restaurace či bufetu. Celý příspěvek →
Lidl otevírá další prodejnu nové generace
V Ellerově ulici ve Strakonicích bude v pondělí 26. září otevřena prodejna nové generace. Je teprve druhou prodejnou podle nového konceptu v České republice a zákazníkům i zaměstnancům přinese mnoho novinek. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl podpoří Mateřskou školu v Lidické ulici. Celý příspěvek →
Dynamický retargeting od Skliku nyní pro všechny e-shopy
Nově byly spuštěny otevřené beta verze dynamicéhoý retargetingu (dále DRTG). Každý e-shop, který má registraci na Zboží.cz, tak může oslovit své zákazníky novým, efektivním způsobem. Nastavení je snadné a dosavadní testy ukázaly, že DRTG kampaně jsou vysoce efektivní. Celý příspěvek →
DMX Gear rozjíždí svojí první kampaň
Obchod s pánským spodním prádlem DMX Gear rozjíždí svojí první reklamní kampaň, která propaguje výrobu českého spodního prádla a nového parfému. Reklamní kampaň proběhne na podzim a má rozpočet necelý 1 milion korun a sází výhradně na outdoor a radio. Celý příspěvek →
Centrum Chodov přináší interaktivní výstavu UNEXPECTED FASHION
O tom, že 3D tiskem lze vyrábět šaty, módní doplňky a navíc při tom jako materiál využít plast nebo čokoládu se od 3. do 16. října díky programu UNEXPECTED FASHION na vlastní oči přesvědčí návštěvníci Centra Chodov. Celý příspěvek →
Nová kampaň Raiffeisenbank zavede studenty do Tokia
Raiffeisenbank ve spolupráci s youtubery spustila kampaň zaměřenou na studenty. Ta propaguje eKonto STUDENT a jeho benefity. Nosným prvkem kampaně jsou online videa, ve kterých proti sobě soupeří dva známí čeští youtubeři o cestu do Tokia. Youtubery zapojenými do kampaně jsou MenT a Jmenuju se Martin. Celý příspěvek →
Will Smith představil svůj nový film na premiérové recepci British Airways v Dubaji
V roli další známé tváře spolupracující s leteckou společností British Airways se objevila hollywoodská super star, herec, zpěvák a producent Will Smith. Právě Will se stal čestným hostem předpremiérové recepce British Airways v Dubaji. Celý příspěvek →
Kaufland představí nové spoty Z lásky k Česku
V rámci komunikačnímu konceptu Z lásky k Česku představí Kaufland hned dva nové spoty, ve kterých hrají hlavní roli představitelé dlouholetých dodavatelů. Robert Vyšata za Bohemia Apple a Ivo a Jan Prantlovi za společnost Prantl Masný průmysl. Celý příspěvek →
V Brně začíná výstava modelů vyhynulých zvířat doby ledové
Modely vyhynulých zvířat v životní velikosti, lovící neandrtálce i kostru mamuta nabídne nová výstava Giganti doby ledové v Brně. Od září do ledna budou mít návštěvníci areálu před Nákupním centrem Královo Pole v Brně možnost si prohlédnout tehdejší největší a nejzajímavější obyvatele naší planety. Celý příspěvek →
TPA má nové jméno i logo
TPA (dříve TPA Horwath) vystoupila ze sítě Crowe Horwath a stala se nezávislým členem Baker Tilly Europe Alliance. S tímto krokem došlo i ke změně značky a vizuální identity společnosti. Celý příspěvek →
Festival O2 Ynspirology CON přilákal návštěvníky nejen generace „Y“
V sobotu 10. září 2016 proběhl v areálu Metropole Zličín festival inspirace O2 Ynspirology CON, účast na něm si nenechalo ujít bezmála 3 000 návštěvníků. V rámci festivalu bylo představeno více než 40 nejinspirativnějších osobností, které svými aktivitami dnes a denně oslovují především generaci „Y“. Celý příspěvek →