Home Credit představil nové logo
Home Credit mění ve dvacátém roce svého působení na českém trhu logo. Jedno z písmen v názvu společnosti zastupuje unikátní smajlík, který odkazuje na lidský přístup ke klientům. Celý příspěvek →
Hornbach přichází s HbbTV reklamní kampaní
Společnost Hornbach přichází s první synchronizací HbbTV reklamy s klasickými dvacetivteřinovými televizními spoty. Na realizaci kampaně s názvem „Tvůj projekt patří jenom tobě“ se podílí agentura Médea Interactive. Reklamní bannery se zobrazují během spotů vysílaných v rámci skupiny Prima. Celý příspěvek →
Grayling získal ocenění Nejlepší agentura pro korporátní komunikaci ve východní Evropě
Agentura Grayling získala ocenění Nejlepší agentura pro korporátní komunikaci udělované v rámci prestižní soutěže Eastern European Business Elite Awards 2016.
Cenu, která je výsledkem rozsáhlého průzkumu a dvouměsíčního procesu hlasování, vyhlašuje časopis Corporate Vision. Celý příspěvek →
Evropa 2 spouští tradiční akci „Maturiťák s Evropou 2“
Evropa 2 spustila v minulém týdnu osvědčený marketingový koncept Maturiťák. Soutěž o 100 tisíc korun a řadu věcných cen od společnosti Lenovo potrvá až do 3. listopadu. Celá akce poběží v on – air vysílání, na sociálních sítích a webu stanice. Celý příspěvek →
V září se uživatelé nejvíce zajímali o automobily a bydlení
V září rostl zájem českých uživatelů o webové kategorie Bydlení obsah a Auto-moto obsah a to ze všech typů zařízení. Návštěvnost kategorie Bydlení obsah se zvýšila o 20 % z tabletů a o 12 % z PC a mobilních telefonů. Celý příspěvek →
Parfums.cz se mění na notino.cz
Internetový obchod parfums.cz mění svůj název na notino.cz. Hlavními důvody změny jsou sjednocení názvu na všech čtrnácti trzích, kde firma působí, a šířka sortimentu. Česko je po Slovensku další zemí, která na nový název přechází. Celý příspěvek →
Rádio Expres FM spouští podzimní kampaň
Podzimní komunikační kampaň pražského rádia Expres FM nazvaná NEPOSLOUCHEJ NÁS! se snaží vymezit vůči obehranému hudebnímu mainstreamu. Hlavními protagonisty série vizuálů jsou moderátoři rádia, zachycení při netradičních grimasách. Celý příspěvek →
Prohlížeč Seznam.cz už překládá celé stránky a dá se stáhnout i do Windows 10 Mobile
Prohlížeč od Seznam.cz přichází s několika novinkami. Ti, co jej používají na počítači, se mohou těšit na překladač celých webových stránek z angličtiny do češtiny. Mobilní a tabletové verze mají novou grafickou podobu a přibyla jim i takzvaná zpravodajská funkce. Celý příspěvek →
Značka Orbit přichází s video na přání diváku
Značka Orbit představila sérii krátkých videí na téma úsměv, sebevědomí, první dojem i překonávání výzev a umožnila divákům možnost volby. Jejich hlavním protagonistou se stal Leoš Mareš, jenž je nejprve zveřejnil na svém profilu Instagram jako příběh na pokračování dle preferencí svých sledovatelů. Celý příspěvek →
Zaplněná aula VŠFS tleskala moderním trendům v marketingové komunikaci
Dne 13.10 uspořádala universita VŠFS v Praze již třetí ročník konference s názvem Marketingová komunikace a společnost. Na ní akademici ze sedmi vysokých škol z ČR a Slovenska, zástupci firem a studenti prezentovali a diskutovali moderní trendy v marketingové komunikaci. Celý příspěvek →
ROSSMANN spouští vánoční věrnostní kampaň plnou Trollů
Kampaň nese název „Trollové jsou tu!“. Je spojena s novým animovaným filmem Trollové a poběží od poloviny října do konce prosince letošního roku. Po dobu 11 týdnů mohou zákazníci za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky a skleničky s hlavními postavami filmu Celý příspěvek →
Iva Kubelková zazářila v novém televizním spotu pro Astratex
Specializovaný e-shop se spodním prádlem a plavkami Astratex.cz založený podnikatelem Petrem Vítem, vznikl před šestnácti lety jako zásilkový prodej spodního prádla. Nyní společnost vsadila na televizní spot v hlavní roli s Ivou Kubelkovou, která je také novou ambasadorkou e-shopu. Celý příspěvek →
Soutěž Důvěryhodné značky úspěšně pokračuje
Společnost Atoz Marketing Services letos již podruhé spouští marketingový program Důvěryhodné značky. V něm čeští spotřebitelé zvolí značky, jimž na domácím trhu nejvíce důvěřují. Celý příspěvek →
Olmíci slaví 5 let na trhu spotřebitelskou soutěží
Olmíci, mléčná svačinka pro děti, slaví páté narozeniny. A aby byla oslava pořádná, rozdává OLMA v narozeninové soutěži rovnou stovku nových koloběžek značky Kostka. Celý příspěvek →






























