Značka Airwaves představuje nový komunikační koncept
Nový koncept podtrhuje intenzivní, silnou chuť žvýkaček Airwaves a zároveň v aktuální kampani pracuje s populární formulací „Ten pocit, když…“ To vše odlehčeným jazykem a s důrazem na vtipné životní situace, které je potřeba rozdýchat. Celý příspěvek →
Agentura Fallon Prague získává ocenění v soutěži Automotive Brand Contest 2016
Vlajkovou loď značky ŠKODA, model SUPERB, s dynamickým emocionálním designem a interiérem, který patří v dané třídě k nejprostornějším, provázela při uvedení na trh kampaň „Travel in Style. Travel in Space“. Celý příspěvek →
Coca-Cola v rámci letní kampaně Taste the feeling rozdává mobilní data od O2
Coca-Cola v rámci své letní kampaně „Taste the feeling“ spustila společně s operátorem O2 akci, při které rozdává 50 MB mobilních dat zdarma. Pravidla jsou jednoduchá – kupte si půllitrovou lahev Coca-Cola nebo Coca-Cola Zero označenou kampaňovou etiketou. Celý příspěvek →
Přichází prázdninová verze aplikace jízdní řády IDOS, nyní i v angličtině
Aplikace IDOS pro chytrá zařízení, kterou vyvíjí mediální skupina MAFRA se společností CHAPS, se na prázdniny naučila anglicky, kamarádí se s nositelnou elektronikou i precizněji vyhledává spojení podle polohy a zvyků. Prázdninová verze aplikace je funkční ve verzi pro Android. Celý příspěvek →
Yelp spouští Velkou zmrzlinovou soutěž
Chuťově vynikající, krásná na pohled, z čerstvých sezónních surovin a třeba i efektně naaranžovaná a podle vlastní originální receptury. Taková má být vítězka Velké zmrzlinové soutěže, která začíná od 17. července a poběží do 17. srpna. Celý příspěvek →
Využívání e-mailové komunikace stabilně roste
Přes řadu dřívějších prognóz se ukazuje, že tradiční e-maily neztrácejí na popularitě a celosvětově roste jak počet e-mailových účtů, tak množství posílaných zpráv. Dle údajů společnosti VIVmail.cz, specialisty na inteligentní e-mailing, posiluje také význam e-mailu jako efektivního marketingového nástroje. Celý příspěvek →
McCann Prague vyhrál globální tender pro společnost Baťa
Agentura McCann Prague zvítězila v globálním tendru pro společnost Baťa a v následujících letech bude po strategické a kreativní stránce zastřešovat komunikaci značky pro celý svět. Baťa si agenturu zvolil v několikakolovém výběrovém řízení, McCann nakonec dokázal nabídnout nejlepší kreativní tým a prokázal sílu i v accountské části a procesním řízení. Celý příspěvek →
Podle čeho vybírají rodiče tábor pro své děti
Ve druhé polovině června má podle posledního průzkumu agentury STEM/MARK většina rodičů (86% rodičů dětí mezi 5-17 lety) o plánech na léto poměrně jasno. Na nějakou z variací dětského tábora se své dítko rozhodlo poslat 42 % rodičů a téměř stejně tolik (44%) jej této zkušenosti vystavit letos nehodlá. Celý příspěvek →
Kino IMAX otevře v Evropě dalších pět unikátních sálů
Na tiskové konferenci oznámila společnost Cineworld Group dohodu o rozšíření o dalších 5 unikátních IMAX sálů, který zvýší jejich celkový počet v Evropě na celých 40. Nové sály budou vystavěny ve Velké Británii a dalších evropských městech. Celý příspěvek →
H&M bude na Colours of Ostrava lákat na relax a kreativní recyklaci
Módní řetězec H&M se spojuje se zavedeným hudebním festivalem Coulours of Ostrava. Pro fanoušky hudby a módy připraví relaxační zónu H&M BLOCK, kde budou moci lidé odpočívat, bavit se a také vytvářet designové módní doplňky například z plastových lahví a jiných použitých věcí. Celý příspěvek →
Havas PR má nové klienty z oblasti zdraví
Přední česká PR agentura Havas PR Prague získala tři nové klienty. Zvítězila v tendru společnosti Novartis, realizovala akci pro farmaceutickou společnost Cinfa a vrací se ke spolupráci s Musée Grévin. Celý příspěvek →
Populární youtubeři vyrazili do Černobylu za nevšedními reportážemi
Minulý týden vyrazila Fakeer kavalerie směr Černobyl. Posádky dvou černých transportérů tvoří vybraní čeští youtubeři, kteří přijali společnou výzvu zástupců společností Fakeer a Real Geek na netradiční prázdninový zážitek plný příležitostí k tvorbě nevšedního obsahu. Celý příspěvek →
Záruční fond v rámci programu Kreativní Evropa: Lepší přístup k financování kulturních a kreativních iniciativ
S cílem povzbudit k financování iniciativ v kulturních a kreativních odvětvích vyhradila Evropská komise v rámci programu Kreativní Evropa (2014–2020) 121 milionů EUR na finanční mechanismus pro poskytování záruk úvěrovým institucím, tzv. finančním zprostředkovatelům (např. bankám). Celý příspěvek →
Raiffeisenbank navázala spolupráci s agenturou MADE BY VACULIK
Po téměř šesti letech úspěšné spolupráce s McCann Prague mění komunikační agenturu. Nově pro ni od července letošního roku pracuje společnost MADE BY VACULIK, jejímž klientem je i slovenská Tatra banka. Celý příspěvek →