Pokemoni ovladli Vyhledavac Google v ČR
Pokémoni to dokázali i napodruhé. Znovu si podmanili celý svět a posledních několik týdnů se v souvislosti s mobilními hrami nemluví o ničem jiném než o Pokémon GO. Obrovská popularita se projevuje nejen na neustále vybitých akumulátorech mobilních telefonů, ale také na trendech ve Vyhledávači Google. Celý příspěvek →
Jiří Bartoška si zahraje v nových spotech MONETY Money Bank
MONETA Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ten banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel – veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Celý příspěvek →
Češi nejvíce nakupují online kolem deváté hodiny večer
Nejvíce na internetu nakupují Češi v pondělí. Lidé v tento den utratí během celého roku v průměru třikrát více peněz než v sobotu. Největší propad pro online transakce v celém roce znamenají teplé letní soboty. Celý příspěvek →
Online Brand Booster je nová služba propojující online a offline marketing
V České republice se denně uskuteční několik stovek promočních akcí a různých druhů eventů. Na tuto situaci reaguje nová služba Online Brand Booster, která umožňuje velmi jednoduchým způsobem akci zpropagovat, a to jak v místě jejího konání, tak v online světě. Celý příspěvek →
Pilsner Urquell uvedl na trh limitovanou edici olympijských plechovek
Odhodlání, vytrvalost…vášeň. To jsou hlavní vlastnosti, které bývají podmínkou pro získání úspěchu. Jsou společné pro nadané sportovce, kteří houževnatě trénují pro dosažení olympijských úspěchů. Celý příspěvek →
Centrum Černý Most rozšířilo svou nabídku o bistro O’papa
Centrum Černý Most pod svou střechou přivítalo české fresh bistro O’papa, které se tak vůbec poprvé představilo v nákupním centru. Bistro o rozloze 250 m² mohou vyznavači kvalitních surovin navštívit ve 3. patře centra vedle multikina CineStar. Celý příspěvek →
Za rupturalismem se skrývá reklamní kampaň na nový mobil s nerozbitným displejem
V posledních týdnech zaplavila média zpráva o novém uměleckém směru s názvem rupturalismus, jenž odkazuje na praskliny mobilních telefonů, které jsou přeneseny na malířské plátno. Málokdo tušil, že u zrodu tohoto směru stála společnost Lenovo s kreativci z agentur Bistro Agency, Gong a Bistro Social. Celý příspěvek →
Z piv mají lidé nejraději Plzeň
Čtyři z deseti českých uživatelů internetu pijí pivo alespoň jednou týdně nebo častěji, z hlediska pohlaví vedou jednoznačně muži. Naopak necelá pětina ho nepije nikdy nebo téměř nikdy. Nejoblíbenější značkou je přitom Pilsner Urquell. Vyplývá to z výzkumu internetové populace starší 18 let, který realizovala společnost Nielsen Admosphere v červenci 2016. Celý příspěvek →
Máte zajímavé know-how, ale minimum kontaktů? Pomůže Vám firemní databáze
Líbilo by se Vám třeba rozvážet zdravé svačinky do škol, dodávat stavebním firmám jedinečné nářadí, šít župany s logy hotelů? Nebo máte úplně jiný podnikatelský nápad? Celý příspěvek →
RockRadio spustilo letní kampaň „Hrdinský léto“
RockRadio v červenci odstartovalo letní on-air a on-line kampaň s názvem „Hrdinský léto“. Tato aktivita navazuje na probíhající „reality show“ Hrdina Rocku 2016. Nejde jen o rozhlasový prvek, ale o komunikační koncept, který se bude do konce prázdnin objevovat nejen ve vysílání rádia. Celý příspěvek →
5 tipů jak předejít či se zbavit bolesti zad při práci v kanceláři
Suché tepelné zábaly, dýchací cviky, správná poloha nohou, chytrá organizace pracovního stolu a kvalitní kancelářská židle. Věci, kterým se budeme věnovat na níže uvedených řádcích, na kterých najdete tipy, jak se zbavit či předejít bolesti zad způsobené sedavým zaměstnáním. Celý příspěvek →
Mobilní zařízení se v roce 2016 stanou hlavní platformou pro on-line video
Podle nové zprávy Online Video Forecasts 2016 od mediální agentury ZenithOptimedia letos mobilní zařízení předstihnou pevná zařízení a stanou se hlavní platformou využívanou ke sledování on-line videa. Celý příspěvek →
Jedinečná kampaň LG OLED Televizorů vrcholí
Kampaň společnosti LG Electronics Lights Out, Stars On vyvrcholila v islandském hlavním městě Reykjavíku. Představení špičkové technologie OLED televizorů doplnily koncerty islandských předních hudebníků Ásgeir, GusGus a Ólafur Arnalds. Celý příspěvek →
Evropské finanční instituce musí přemostit propast mezi svou vizí a skutečnou realizací digitálních strategií
Hlavní evropské banky a pojišťovny jsou připraveny přijmout digitální technologie, ale jsou téměř o 50 % efektivnější při rozpoznávání hodnoty inovací než při jejich skutečném využití k zefektivnění svého podnikání, ukazuje analýza společnosti Accenture, která shrnuje informace z 53 institucí v pěti největších ekonomikách starého kontinentu. Celý příspěvek →