Máte zajímavé know-how, ale minimum kontaktů? Pomůže Vám firemní databáze
Líbilo by se Vám třeba rozvážet zdravé svačinky do škol, dodávat stavebním firmám jedinečné nářadí, šít župany s logy hotelů? Nebo máte úplně jiný podnikatelský nápad? Celý příspěvek →
RockRadio spustilo letní kampaň „Hrdinský léto“
RockRadio v červenci odstartovalo letní on-air a on-line kampaň s názvem „Hrdinský léto“. Tato aktivita navazuje na probíhající „reality show“ Hrdina Rocku 2016. Nejde jen o rozhlasový prvek, ale o komunikační koncept, který se bude do konce prázdnin objevovat nejen ve vysílání rádia. Celý příspěvek →
5 tipů jak předejít či se zbavit bolesti zad při práci v kanceláři
Suché tepelné zábaly, dýchací cviky, správná poloha nohou, chytrá organizace pracovního stolu a kvalitní kancelářská židle. Věci, kterým se budeme věnovat na níže uvedených řádcích, na kterých najdete tipy, jak se zbavit či předejít bolesti zad způsobené sedavým zaměstnáním. Celý příspěvek →
Mobilní zařízení se v roce 2016 stanou hlavní platformou pro on-line video
Podle nové zprávy Online Video Forecasts 2016 od mediální agentury ZenithOptimedia letos mobilní zařízení předstihnou pevná zařízení a stanou se hlavní platformou využívanou ke sledování on-line videa. Celý příspěvek →
Jedinečná kampaň LG OLED Televizorů vrcholí
Kampaň společnosti LG Electronics Lights Out, Stars On vyvrcholila v islandském hlavním městě Reykjavíku. Představení špičkové technologie OLED televizorů doplnily koncerty islandských předních hudebníků Ásgeir, GusGus a Ólafur Arnalds. Celý příspěvek →
Evropské finanční instituce musí přemostit propast mezi svou vizí a skutečnou realizací digitálních strategií
Hlavní evropské banky a pojišťovny jsou připraveny přijmout digitální technologie, ale jsou téměř o 50 % efektivnější při rozpoznávání hodnoty inovací než při jejich skutečném využití k zefektivnění svého podnikání, ukazuje analýza společnosti Accenture, která shrnuje informace z 53 institucí v pěti největších ekonomikách starého kontinentu. Celý příspěvek →
Čechům vadí na zákaznických linkách hlavně dlouhé čekání a poplatky
I v době moderních technologií a rozšiřující se online komunikace preferuje zákaznické linky stále 60 % Čechů. Vyplývá to z průzkumu úvěrové společnosti Cofidis mezi 525 respondenty. Ten také ukázal, že se úroveň zákaznických linek v ČR výrazně liší podle toho, kam a kvůli čemu člověk volá. Celý příspěvek →
V letní soutěži Costa Express lze vyhrát cestu do Londýna
Britský kavárenský řetězec Costa Coffee, který vybavil čerpací stanice Shell chytrým kávovarem Costa Express, spouští velikou letní soutěž o zájezd do Londýna a mnoho dalších cen. Celý příspěvek →
Průměrný dospělý Čech je vystaven téměř 37 reklamám denně
Mediální agentura ZenithOptimedia provedla ve 41 zemích průzkum mapující skutečnost, kolika reklamám je průměrný obyvatel daného státu vystaven za den. Ze sledovaných zemí jsou nejvíce, a to 363 reklamám denně, vystaveni obyvatelé Singapuru, naopak nejméně Indové, kteří denně zaregistrují průměrně jen 8 reklam. Dospělý Čech je vystaven v průměru 37 reklamám denně. Celý příspěvek →
Hru Pokémon Go hraje v Česku 7% internetových uživatelů
Nová hra pro chytrá zařízení Pokémon Go už uchvátila miliony lidí po celém světě. V české internetové populaci je přitom jejích hráčů 7 % a povědomí o ní má více než polovina. Původně japonská hra funguje na principu tzv. rozšířené reality, tedy kombinaci grafického herního prostředí a reálného světa – tento pojem je však pro české uživatele internetu spíše neznámý. Celý příspěvek →
V červnu skokově rostla návštěvnost webů prodávajících dovolené
S blížícími se prázdninami a sezonou dovolených rychle rostl počet uživatelů navštěvujících webové stránky s nabídkou cestovních zájezdů. Tato kategorie zaznamenala největší meziměsíční nárůst návštěvníků a to ze všech zařízení: z PC o 22 %, z tabletů o 18 % a z mobilních telefonů o 15 %. Celý příspěvek →
Evropa 2 přináší unikátní video obsah z největších ostrovních párty na Ibize
Evropa 2 finišuje každoroční akci „Poleť s Evropou 2 na párty ostrov Ibiza.“ a od minulého týdne vysílá přímo „z pláže“. V rámci letošního ročníku této oblíbené soutěže došly desítky tisíc soutěžních hlasů. Z nich nakonec poslala Evropa 2 na Ibizu deset šťastlivců. Celý příspěvek →
Značka Airwaves představuje nový komunikační koncept
Nový koncept podtrhuje intenzivní, silnou chuť žvýkaček Airwaves a zároveň v aktuální kampani pracuje s populární formulací „Ten pocit, když…“ To vše odlehčeným jazykem a s důrazem na vtipné životní situace, které je potřeba rozdýchat. Celý příspěvek →
Agentura Fallon Prague získává ocenění v soutěži Automotive Brand Contest 2016
Vlajkovou loď značky ŠKODA, model SUPERB, s dynamickým emocionálním designem a interiérem, který patří v dané třídě k nejprostornějším, provázela při uvedení na trh kampaň „Travel in Style. Travel in Space“. Celý příspěvek →