Časopis Epocha spouští svou letní kampaň
„Nenechte se zmást skutečností,“ vyzývá časopis EPOCHA čtenáře ve své letní kampani, kterou tvoří celkem tři motivy. Celý příspěvek →
Kopecký nastoupí na domácí rally značky ŠKODA s černým vozem FABIA R5
Toto zvláštní lakování je připomínkou 35. výročí vzniku legendárního československého kultovního hororu „Upír z Feratu“. Tovární posádka Jan Kopecký/Pavel Dresler si chce i nadále udržet se špičkovým černým soutěžním speciálem neporazitelnost v letošním českém mistrovství v rally. Celý příspěvek →
AdActive nově spolupracuje s Aukro.cz
Mediazastupitelství AdActive, s.r.o. od července 2016 exkluzivně zastupuje aukční server Aukro.cz pro prodej reklamy. Celý příspěvek →
IKEA v ČR spustila novou online službu pro objednání a placení za produkty
IKEA Česká republika nabízí zákazníkům všech obchodních domů v ČR novou službu „Klikni a vyzvedni“. Ti si v rámci ní mohou vybrat a zaplatit produkty prostřednictvím online platformy na internetu a následně si vše vyzvednout v obchodním domě, nebo výdejním skladu v blízkosti daného obchodního domu. Celý příspěvek →
Rockwool nabídne ticho na hudebním festivalu
Deset minut ticha v centru hudby. Na multižánrovém festivalu Colours of Ostrava, který proběhne 14. – 17. července, se představí poprvé tichá zóna Rockwool Silent Box. Tento unikátní prostor bude sloužit návštěvníkům pro krátkodobé oddechnutí za komfortních zvukových podmínek. Celý příspěvek →
FleishmanHillard zajišťuje pro Nestlé digitální komunikaci
Agentura FleishmanHillard nově pro Nestlé zajišťuje digitální komunikaci kategorie dětská výživa, včetně obsahové strategie, redesignu webových stránek zaměřených na maminky a související komunikaci na sociálních sítí. Cílem spolupráce je rozvíjet projekt Zdravý začátek, zdravý život. Celý příspěvek →
Na září je opět naplánován veletrh Marketing Mix
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy – 15.9.2016 v Hotelu DUO (9. ročník) a do Brna – 22.9.2016 v Interhotelu Voroněž (11. ročník). Celý příspěvek →
Pavlína Němcová nafotila kampaň pro Marks & Spencer
Zákaznice M&S se v září budou moci při nákupech opět inspirovat slavnou modelkou Pavlínou Němcovou. Začátkem června nafotila v pražském ateliéru předního módního fotografa Matúše Totha pro britskou značku novou podzimní kampaň.
Celý příspěvek →
Obraty v oblasti přímého prodeje celosvětově dosáhly 183 miliard dolarů
Přímým prodejem, tedy prodejem mimo kamenné obchody, se ve světě prodalo zboží zhruba za 183 miliard dolarů. Vyplývá to z výroční zprávy Světové federace přímého prodeje (WFDSA). Tržby za rok 2015 představují meziroční nárůst o 7,7%. Celý příspěvek →
Novou unikátní službu pro fashion e-shopy spustila společnost SizeID
Společnost SizeID spustila nad svou platformou novou službu SizeID for Business pro fashion e-shopy. Od nynějška tak mohou prodejci oblečení, obuvi a doplňků na stránkách sizeid.com/business snadno vyzkoušet nástroje, které významně zvyšují obchodům konverzní poměr, snižují vratkovost a obecně zlepšují servis zákazníkům a jejich spokojenost. Celý příspěvek →
Nová metrika v online aplikaci umožní souhrnný pohled na celkovou návštěvnost na všech platformách dohromady
V rámci projektu měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor bude od července 2016 k dispozici údaj o celkovém počtu reálných uživatelů za všechny platformy dohromady, tedy počet uživatelů, kteří navštěvují internet z PC, mobilu nebo tabletu. Celý příspěvek →
Vídeňský Ringturm je „Bezstarostný“
V létě 2016 se Ringturm z iniciativy Wiener Städtische Versicherungsverein již podeváté promění ve velkolepou uměleckou instalaci. „Bezstarostný“ zní název uměleckého díla, které bude během léta k vidění nad Dunajským kanálem. Celý příspěvek →
Výkonný výbor PR Klubu byl částečně obměněn
Na řádném shromáždění členů oborové organizace PR Klub byl částečně obměněn výkonný výbor. Předsedou organizace zůstává Petr Langer, spolumajitel agentury Kapesní svět, místopředsedkyní se stala Petra Štěpánová, PR ředitelka společnosti Bisnode. Celý příspěvek →
Měření volání v AdWords je super. Je zde ale něco ještě více super!
V říjnu 2015 zavedl Google pro ČR a SR měření telefonických konverzí v AdWords. Kdo tuto novinku využívá, může své kampaně ladit opět o něco více. V článku na Google blogu je pár příkladu, co toto měření přineslo – a nejsou to zanedbatelná čísla.
Ve stejnou dobu, tzn. říjen 2015, přišel na trh nástroj C-all, mající stejné využití. Celý příspěvek →