Air Bank spustila novou originální kampaň
Air Bank spustila další televizní kampaň. V novém spotu s názvem „MY VÁS NELÁKÁME NA OD“ varuje před lákavými nabídkami půjček s nízkým úrokem „od“. Na inzerované nízké sazby totiž obvykle dosáhne jen zlomek klientů. Ostatní klienti dostanou při žádosti o půjčku sazbu často i mnohem vyšší. Celý příspěvek →
Konzumace mobilního internetu se v roce 2016 zvýší o 28 %
Podle nové zprávy Media Consumption Forecasts (Předpověď konzumace médií), vydané dnes společností ZenithOptimedia, vzroste letos množství času, který lidé po celém světě věnují používání mobilního internetu, o 27,7 %. To s sebou přinese 1,4% nárůst celkové konzumace médií. Celý příspěvek →
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Ve vybraných prodejnách tak ke koupi lákají zákazníky moderní a elegantní vystavení realizovaná společností DAGO. Celý příspěvek →
Oblíbená reklama na Poděbradku má pokračování
Tradiční česká značka Poděbradka přichází na léto s novým reklamním spotem. Chystaná kampaň tematicky navazuje na ikonickou reklamu s dívkou na kole. Značka ve spotu představí pro nadcházející léto i dvě novinky ze své úspěšné řady ochucených minerálních vod – Poděbradku s ovocnou příchutí malin a bílých hroznů. Rozšíření produktového portfolia doprovodí i redesign etiket. Celý příspěvek →
Albert spouští novu věrnostní kampaň
Obchodní řetězec Albert přináší novou sběratelskou kampaň, v níž mohou zákazníci získat exkluzivní řadu uzavíratelných krabiček značky Curver se slevou až 95 % a naplno si užívat čerstvost připravených pokrmů i daleko od své kuchyně. Kampaň potrvá od 15. června do 16. srpna ve všech prodejnách Albert. Celý příspěvek →
Jim Beam má nový luxusnější obal
Jim Beam po dlouhé době přináší nový design celého portfolia. Od poloviny roku 2016 se na více než 100 trzích po celém světě objeví ve zbrusu nových lahvích a baleních. Aktualizovaný design tak bude lépe reprezentovat prémiový bourbon, který je již více než 200 let pečlivě připravován podle rodinné receptury. Celý příspěvek →
Ipsos založil celosvětové Mystery Shopping Global Support Centre přímo v Praze
Ipsos ČR se stává lídrem pro mystery shopping globálního Ipsosu. Nedávno vzniklo v Praze Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s úkolem zajišťovat metodickou podporu pobočkám Ipsosu v 87 zemích světa s mystery projekty. Celý příspěvek →
Společnost ALTRON představuje novou firemní identitu
Společnost ALTRON mění svou firemní identitu a představuje nové logo, které po sedmi letech nahrazuje logo původní. Změna identity navazuje na 25 let působení společnosti na českém i mezinárodním trhu. Celý příspěvek →
Gambrinus připravila kampaň pro fotbalové fanoušky
Před několika dny odstartovalo fotbalové mistrovství Evropy, kam se chystá i česká výprava. Značka piva Gambrinus si při této příležitosti připravila aktivační kampaň s claimem Řvi jako lev! Překřič pochybnosti! Ta se téměř celá odehraje v digitálu, ale objeví se také v trhu. Celý příspěvek →
Firmy musí podporovat technologie pro spolupráci, pokud si chtějí udržet a zvýšit své konkurenční postavení
Nová studie, kterou zveřejnila společnost Dimension Data ukazuje, že samotné nasazování technologií selhává při zlepšování konkurenceschopnosti globálních organizací. Celý příspěvek →
Operátor O2 spouští nový projekt Datomat
Operátor O2 na konci června spustí Datomat – místo, kde zákazníci jako odměnu za plnění různých výzev získají zdarma data navíc ke svému tarifu. Datomat odstartuje s jednoduchým úkolem – během letošních prázdnin najdou zákazníci O2 v každé půllitrové lahvi Coca-Cola a Coca-Cola Zero označené kampaňovou etiketou 50 MB mobilních dat. Celý příspěvek →
SodaStream uvádí na trh novou limitovanou edici dámských lahví do kabelky
Pod design jedné z nich se kromě českých designérů podepsala i známá modelka Andrea Verešová, která je ambasadorkou světově nejprodávanějšího producenta výrobníků perlivé vody v Čechách. Právě zde vznikla i myšlenka na rozšíření produktového portfolia SodaStream o specifickou kategorii stylových lahví vhodných do dámské kabelky. Celý příspěvek →
Fragile media připravili kampaň pro Rimmel London
Březen a duben letošního roku byl ve Fragile media ve znamení make-up challenge. Společně s jedničkou v dekorativní kosmetice Rimmel London jsme spustili kampaň na podporu nejen letošních produktů. Tři videa, tři beauty youtuberky a jeden profesionální make-up artista Lukáš Kimlička, který za Rimmel London vyzval youtuberky na souboj v líčení. Celý příspěvek →
Zákazníci jsou ochotni si za technologie do automobilů připlatit
Nový průzkum Accenture ukazuje, že řidiči si rádi připlatí až 10 % z ceny auta, aby získali technologie využívající konektivitu, kterými chtějí svůj vůz dovybavit. Největší potenciál mají lokalizační či diagnostické služby a další aplikace využívající vzdálený přístup. Celý příspěvek →