PUMA a tým Red Bull Racing navázali spolupráci
PUMA a tým Red Bull Racing oznámily v Londýně nové partnerství a představily novou kolekci. Součástí velkolepé show bylo vystoupení street dance tanečníků, představení produktů s poutavým designem i nového designu závodního auta týmu Red Bull Racing. Akce se zúčastnili závodníci Daniel Ricciardo a Daniil Kvyat. Celý příspěvek →
Pro mladou generaci je nakupování zážitkem a zábavou
Během jediné generace nakupování zcela změnilo svou tvář. Tradiční modely přestaly platit. Už nerozhoduje otevírací doba obchodů ani pobídky „kup teď“. Nakupování se proměnilo ve formu zážitku, který si zejména mladá generace touží užívat 24 hodin denně. Celý příspěvek →
Centrum Černý Most zve na oslavu Večerníčkových padesátin
Centrum Černý Most bude od 4. do 20. března hostit výstavu České televize „Večerníček slaví 50“ a všichni malí i dospělí fanoušci oblíbených animovaných postaviček ji mohou navštívit zcela zdarma. Celý příspěvek →
McDonald’s už potřetí rozdá desítky tisíc šálků kávy pouze za úsměv
McDonald’s chystá na poslední týden v únoru (22. – 29. 2. 2016) další kolo populární akce Káva za úsměv. Každý den do 10:30 získají zákazníci kávu zdarma. Celý příspěvek →
Internetová display reklama zaznamenala meziroční 8% nárůst
Internetová display reklama zaznamenala meziroční 8% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 423 milionů. V lednu 2016 využili zadavatelé reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než ve stejné době v loňském roce. Celý příspěvek →
Penny Market má své vlastní rádio
Společnost Penny Market zavádí nový komunikační kanál pro své zákazníky. Od 18. února zahájí vysílaní Rádio PENNY live, které svým programem od pondělí do soboty zpříjemní na všech 357 prodejnách v České republice čas strávený nakupováním statisícům zákazníků. Celý příspěvek →
Albert vylepšil svoje kavárny
Koncem ledna proběhla přeměna všech patnácti kaváren značek Tutto bene a Cafe Cappuccino To Go, které jsou nyní nově sjednoceny pod značkou Coffee & Snack. Celý příspěvek →
Stejně jako televize tak i počítač je pro Čechy každodenním zdrojem zpráv
Počítač a televizi využívají alespoň občas ke sledování zpráv téměř všichni uživatelé internetu starší 15 let. Nejvíce roste konzumace zpravodajství v mobilu. V telefonech a tabletech je potenciál růstu největší, zhruba polovina dotázaných je zatím ke sledování zpráv nevyužívá vůbec. Celý příspěvek →
NetDirect vytvořil nový web pro festival Colours of Ostrava
Jeden z největších tuzemských hudebních festivalů připravil pro fanoušky k 15. ročníku dárek v podobě kompletně nového webu colours.cz. Mezi hlavní změny patří modernější forma prezentace areálu i účinkujících interpretů a komfortnější nákup vstupenek. Nový web vytvořila ostravská společnost NetDirect. Celý příspěvek →
Raiffeisen stavební spořitelna spouští jarní kampaň
Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února svou jarní marketingovou kampaň. V ní dále rozvíjí koncept bláznivého kutila z loňského roku a radí, jak rekonstruovat pořádně. Celý příspěvek →
Cenově citliví zákazníci se vrací do prodejen s nábytkem
Podle výsledků studie GfK FURNITURE 2016 společnosti GfK Czech se mezi zákazníky prodejen s nábytkem a bytovými doplňky začíná výrazně zvyšovat podíl lidí, kteří nakupují bytové doplňky a menší nábytek. Celý příspěvek →
GE Money Bank nabídne půjčky s nejnižší splátkou na bankovním trhu
Klienti, kteří si od 15. února do 15. května sjednají Expres půjčku u GE Money Bank, budou každý měsíc splácet méně než klienti ostatních českých bank. Mají totiž možnost získat nejnižší splátku na bankovním trhu. Celý příspěvek →
Značka Brit spouští televizní kampaň
Český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky značky Brit, společnost VAFO PRAHA, spouští televizní kampaň. Ta tentokrát bude promovat prodejní akci na krmivo pro psy Brit Care 7 / 12 kg + barel na granule zdarma a krmivo pro kočky Brit Care Cat 2 kg + dóza na krmivo zdarma. Celý příspěvek →
BlaBlaCar navázal spolupráci s PR.Konektor
V lednu do České republiky a na Slovensko vstoupil BlaBlaCar, největší globální platforma pro spolujízdu. Pro zajištění kompletní komunikace a strategického plánování si zástupci společnosti vybrali PR.Konektor. Celý příspěvek →