BILLA představuje exkluzivní privátní značku BILLA Premium
Společnost BILLA Česká republika dlouhodobě staví svou filozofii na bohaté nabídce kvalitních a čerstvých potravin. Stále více zákazníků navíc vyhledává opravdu špičkovou kvalitu. Celý příspěvek →
Bibloo si pro PR vybral PEPR Consulting
Nový e-commerce projekt s módou Petra Liesnera začal spolupracovat s komunikační agenturou PEPR Consulting. Celý příspěvek →
Kampaň RockRadií propaguje „Rockový Vánoce“ 2015
Od 10. prosince startuje síť RockRadií komunikační kampaň na podporu vánočního vysílání nazvaného „Rockový Vánoce“. Klíčovými motivy vánočních vizuálů jsou tentokrát dárkově zabalený dům a automobil, to vše doplněno headliny „Letos si můžete přát cokoli – od nás to nedostanete. Koledovat si ale můžete o slušnej rock!“. Celý příspěvek →
Západoevropský trh technického spotřebního zboží se ve 3. čtvrtleti letošního roku i nadále vyvíjel pozitivně
Ve třetím čtvrtletí 2015 vzrostl západoevropský trh technického spotřebního zboží ve srovnání se stejným obdobím roku 2014 o 3,1 procenta. Tržby za období od června do září dosáhly zhruba 49,4 miliard euro. O pozitivní výsledek se zasloužily všechny sektory s výjimkou spotřební elektroniky a fota. Celý příspěvek →
CCC otevřela v Letňanech největší prodejnu v ČR
Společnost CCC Czech otevřela v Praze Letňanech svůj zatím největší obchod v České republice. Nová prodejna se rozkládá na ploše 1 500 m2. Doteď svou velikostí kralovala brněnská prodejna v OC Olympia, která má 1 300 m2. Celý příspěvek →
Kooperativa spustila nové webové stránky
Nové internetové stránky, které pojišťovna Kooperativa právě spustila, se zaměřují na hlavní potřeby klientů a reflektují moderní trendy. „Na základě datové analýzy a workshopů s klienty jsme identifikovali hlavní důvody, proč na naše webové stránky lidé přicházejí. Celý příspěvek →
Značka PRIMUS připravila soutěž pro milovníky kávy a outdoorových aktivit
Fotografie na Instagramu se šálkem kávy na oblíbeném místě v přírodě stačí k tomu, aby se lidé mohli zúčastnit
soutěže o termosku TrailBreak EX. Od pondělí 7. 12. po dobu následujících dvou týdnů mohou sdílet fotky s hashtagem #coffeelove a zmínkou @primusequipment. Celý příspěvek →
Adform uvedl šest nových rich media formátů, reaguje na adblockery
Dánská technologická platforma poskytující služby v oblasti bannerové reklamy Adform uvedla během listopadu šest nových rich media formátů uzpůsobených pro počítače, tablety i mobily. Celý příspěvek →
Seznam.cz spustil kampaň k vánočním nákupům
Seznam.cz zviditelní prostřednictvím dvou reklamních spotů, boxíku s vánoční inspirací na domovské stránce, ale také bannerů, PPC a rádií výběr dárků přímo ze Seznam.cz Vyhledávání a svou službu Zboží.cz. Celý příspěvek →
Společnost Canon CZ spustila zimní kampaň
Soutěže, výstava, nová zajímavá videa, tematické příspěvky na sociálních sítích nebo workshopy s profesionálními fotografy. To vše až do března čeká ty, kteří se zapojí do kampaně, která si klade za cíl prostřednictvím techniky a zkušeností ambasadorů společnosti Canon přinášet a šířit neopakovatelné zážitky, ukazovat zajímavá místa a vyprávět silné příběhy. Celý příspěvek →
Univerzita Karlova spustila nové webové a FB stránky
Nové webové stránky přinášejí informace o akcích spojených se 700. výročím narození českého krále, římského císaře a zakladatele Univerzity Karlovy – Karla IV. Univerzita Karlova se tak tímto prvním krokem připojuje k celostátním oslavám, jež budou zahájeny 14. května 2016. Celý příspěvek →
Milka startuje vánoční kampaň
„Vánoce jsou pro nás synonymem rodinné pohody, proto při připomínáme pomocí skutečných lidí, kteří naopak o svátcích tvrdě pracují, jaké máme my ostatní štěstí, že můžeme být na Štědrý den doma se svými blízkými,“ doplňuje Michaela Králová z PR.Konektor. Celý příspěvek →
Byly vyhlášeni vítězi POPAI CE AWARDS
Koncem listopadu proběhlo v Praze vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Společnosti DAGO se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval získáním čtyř ocenění včetně absolutního vítězství. Celý příspěvek →
Jak zvýšit efektivitu reklamních bannerů s využitím marketingového minimalismu
V současné době existují více než dvě desítky formátů a rozměrů bannerů, které jsou používány v marketingové reklamě na internetu, kde zobrazovacím zařízením jsou PC, notebooky, tablety a smartphony až po chytré telefony a mobilní IT zařízení. Celý příspěvek →