Globus zatraktivňuje systém odměňování svých věrných zákazníků
Věrnostní program Globus Bonus se s koncem května změnil na Můj Globus. Svým věrným zákazníkům může ušetřit významné částky. Viditelné to bude už z letáků hypermarketů Globus, které budou nově uvádět vedle akčních cen i nižší ceny věrnostní. Celý příspěvek →
Dm spouští kampaň na podporu ženského zdraví
Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, odstartovala nová kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si proto nechala zpracovat rozsáhlý průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Celý příspěvek →
Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání
Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Celý příspěvek →
Probíhá kampaň na novou cereální tyčinku Joya
Joya je první cereální tyčinka, která se vás nesnaží ohromit jen „dokonalou kombinací“ ovoce a jogurtu. Joya je o radosti – vytáhne vás z každé nudy, ve které se během dne ocitnete, a to rovnou čtyřmi způsoby: jablko & skořice, čokoláda & kokos, meruňka nebo malina Celý příspěvek →
Sběratelská kampaň obchodů Albert přináší designové skleničky
Stylové sklenice z kvalitního českého skla dodají eleganci letnímu nealko osvěžení i slavnostnímu přípitku. Díky nové sběratelské kampani z obchodů Albert si mohou zákazníci pořídit za nasbírané body spolu s nákupem i jedinečné sklo Crystal Bohemia s výraznou slevou Celý příspěvek →
Penny potěší děti kolekcí zvířátek z mořského světa
PENNY láká zákazníky ve své druhé letošní věrnostní kampani na osm roztomilých plyšových zvířátek z mořského světa, která lze pořídit se slevou 72 %. Kampaň potrvá do 26. června 2024
Allegro představuje Smart! Week
Pohodlné a cenově dostupné nakupování – aspekty, kterých si zákazníci cení a také důvod, proč Allegro vytvořilo program Smart!. Jeho předplatné umožní ušetřit za výdaje spojené s doručením zboží. Zákazníci se navíc nemusí obávat ani vrácení nevyhovujícího výrobku, i to je totiž v rámci členství zdarma Celý příspěvek →
ČSOB odměňuje své aktivní klienty
ČSOB ve své komunikační kampani podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům. Ty, kdo ji volí jako hlavní banku pro své finanční potřeby, odměňuje za aktivitu na účtu výhodnějšími podmínkami u produktů. Kampaň potrvá do 16. června a zahrne spoty v televizi, online formáty, sociální sítě i pobočkovou síť ČSOB Celý příspěvek →
Panasonic v Česku posiluje brand awareness, sází na energetickou účinnost a sport
V březnu skončila kampaň Panasonic, která se především zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení. Kampaň se uskutečnila ve dvou fázích a kombinovala OOH reklamu, rádio spoty i digitální nástroje. Celý příspěvek →
Birell přichází s kompletní změnou designu
Po uvedení nové řady Birell Active, kdy bylo poprvé představeno ochucené nealkoholické pivo s přidaným kofeinem, teď přichází kompletní změna designu obalů a všech materiálů reprezentujících značku. V nové moderní vizuální identitě se ještě více odráží svěžest nápojů a kvalita ingrediencí Celý příspěvek →
Mezi developery loni nejsilněji inzerovala CENTRAL GROUP
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů z řad zadavatelů reklamy za období duben 2023 až březen 2024 v segmentu developerské činnosti. Celý příspěvek →
Magnesia po 11 letech představuje novou vizuální identitu
Značka Magnesia kompletně aktualizuje svou vizuální identitu. Do centra pozornosti se tak dostává symbol lva, který je s Magnesií spjatý od jejího počátku. Nyní přichází ve výraznějším a moderním pojetí Celý příspěvek →
Allegro spouští nový mezinárodní komunikační koncept
Společnost Allegro oznámila novinku v podobě nového komunikačního konceptu. Kreativní myšlenka, doprovázena sloganem „Když něco, tak Allegro“, se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů Celý příspěvek →
Komerční banka přichází poprvé s inovativními 3D digitálními billboardy
Komerční banka využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět v době od 6:00 do 22:00 hodin Celý příspěvek →