Lidl uvádí další kolekci se svým logem
Společnost Lidl přináší zákazníkům další kolekci oblečení se svým logem. V nabídce se objeví mikiny, trika, legíny, pantofle, tepláky, ale i obuv, kšiltovky či sportovní doplňky. První módní kolekce s logem Lidl sklidila v tuzemsku i v zahraničí úspěch. Celý příspěvek →
Značka Sunar má velkou novinku
Nejen oblíbené Sunárek kapsičky, ale také sušenky a snacky či cereální kaše pro děti najdete v regálech postupně v novém obale pod značkou Sunar. Mění se však pouze jejich obal. Složení a chuť produktů zůstávají stejné. Celý příspěvek →
Popletený tatínek Trojan míří s ČD do zahraničí
V nové kampani Českých drah se rodinka pod velením tatínka Ivana Trojana vydává dál než za humna. Na výlety do sousedních metropolí zve cestující televizním spotem, ve kterém se hlava rodiny opět důkladně připraví na cestu a opět to nevyjde úplně podle plánu. Celý příspěvek →
Současná situace přináší „desetiletí domova“, říká nový průzkum Accenture
Během pandemie covid-19 se lidé více zaměřují na místní komunitu a přichází tak „desetiletí domova“. Tento fakt, podle zjištění nedávného globálního průzkumu společnosti Accenture, nutí maloobchodníky a společnosti prodávající spotřební zboží tomu přizpůsobit své výrobky a služby. Celý příspěvek →
GEOX zvítězil v hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP“ za měsíc červenec
V druhém, červencovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP pořádané odborným portálem Mistoprodeje.cz. zvítězila pražská prodejna GEOX umístěná v nákupní galerii Myslbek v ulici Na Příkopě. Celý příspěvek →
Eurosport bere na letošní US Open studio s rozšířenou realitou
Eurosport vyráží na letošní ročník US Open s přelomovou technologií – přenosným televizním studiem Eurosport Cube, které využívá prvků rozšířené reality. Turnaje se tak budou moct na dálku zúčastnit i experti, kterým pandemie COVID-19 zabránila dorazit přímo do New Yorku. Celý příspěvek →
BILLA potvrzuje svoji expertizu v nové image kampani
Společnost spouští dlouhodobou kampaň, díky níž komunikuje svou širokou expertizu v potravinářském oboru. Hlavními pilíři komunikace jsou kvalita a čerstvost nabízených potravin, jejich původ, široký výběr a také vliv potravin na zdraví konzumentů. Celý příspěvek →
Otec genetiky oslaví 200 let s novou vizuální identitou od Betteru
Agentura Better se chopila výzvy Augustiniánského opatství v Brně a navrhla novou vizuální identitu otce genetiky Mendela, která pomůže zastřešit všechny aktivity spojené s jeho odkazem. Celý příspěvek →
Pandora připravuje kolekci šperků Star WarsTM
Pandora oznamuje svou spolupráci se společností Lucasfilm. Společně uvedou na trh kolekce šperků inspirovaných filmovou sérií Star WarsTM. 1. října spatří světlo světa napjatě očekávaná řada šperků Pandora, která se skládá z náramku, přívěsků a sběratelského předmětu a ztvárňuje oblíbené postavy a symboly Star Wars. Celý příspěvek →
Ester Ledecká představuje trekingovou kolekci Lidlu
Lidl navazuje na úspěšnou spolupráci se slavnou českou lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou. Po loňské kolekci zaměřené na zimní sporty nabídne zákazníkům trekingovou akci. V nabídce se objeví trekingové bundy, softshellové kabáty, funkční trika i kalhoty, chybět nebudou ani pevné boty a trekingové sandály. Celý příspěvek →
Moët & Chandon vytvořil speciální balení s motivy maleb Alfonse Muchy
Šampaňský dům Moët & Chandon se rozhodl u příležitosti uvedení výstavy iMUCHA v Obecním domě představit speciální balení svých ikonických lahví Moët Impérial. Šampaňské v exkluzivním balení s motivy od Alfonse Muchy bude možné zakoupit výhradně v Obecním domě v butiku u výstavy. Celý příspěvek →
LCG NM představuje žebříček mikroinfluencerů
Influencer marketing si už dávno ukousl svůj díl z budgetu většiny společností a jde o běžnou složku komunikačního mixu. Mnohé společnosti ale stále stojí v nejistotě před rozhodnutím, zda se spojit s velkým influencerem nebo svou důvěru vložit do rukou mikroinfluencera. Celý příspěvek →
Coca-Cola zve do restaurací novým vybavením z udržitelných materiálů
Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor. Pro Coca-Colu, která toto vybavení do podniků dodává, ho zhotovila in-store komunikační agentura Dago. Celý příspěvek →
Hollandia omezuje plasty u obalů svých výrobků
Mlékárna Hollandia Karlovy Vary postupně odstraňuje plastová polyethylenová víčka ze svých výrobků. Vloni na podzim tak učinila u Smoothie Balance a Bio BiFi Drinků a doposud ušetřila okolo deseti tun plastu. Letos ke stejnému řešení přistoupila i u některých privátních značek. Celý příspěvek →