Kaufland spouští galaktickou vánoční kampaň
Letošní Vánoce se ponesou zcela ve znamení Star Wars. Zároveň s uvedením nové epizody „Star Wars: Vzestup Skywalkera“, která bude mít v českých kinech premiéru 19. prosince 2019, vstupuje potravinový řetězec Kaufland do spolupráce se společností Disney a ve společné kampani osvětluje věčný boj mezi dobrem a zlem. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2019 získala kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister
V tomto soutěžním kole získala vítězství jednoznačně s velkým náskokem (1,8 bodu) kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost DAGO s.r.o. Celý příspěvek →
George v nové kampani Spořitelny pomáhá řešit řadu praktických věcí
Česká spořitelna v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomůže v řadě situací – například pomůže se zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů či ukládá účtenky. Celý příspěvek →
Českým olympijský výbor odtajnil motiv kolekce pro české sportovce na blížící se hry v Tokiu
S nápisem Czech Republic a jeho japonským ekvivalentem na prsou budou reprezentovat čeští olympionici na letních hrách v Tokiu v příštím roce naši republiku. Hlavní motiv olympijské kolekce dnes představili mimo jiné jeho tvůrci a čeští sportovci. Celý příspěvek →
Legendární vánoční spot od Kofoly letos překvapí
„Já nemusím, já už ho vidím!“ Hláška, kterou zná snad každý… Vánoční reklama na Kofolu se vysílá od roku 2003. Letos poprvé ale nabývá příběh divokého prasátka nového rozměru. Celý příspěvek →
Globus startuje novou marketingovou komunikaci
Nový komunikační koncept Globusu ukazuje, v čem se od konkurence liší, zdůrazňuje jeho vysoké hodnoty a poctivý přístup. „Chceme ukázat, že ve všem, co děláme, usilujeme o největší hodnotu pro lidi kolem nás. Celý příspěvek →
Prodám zavedený magazín Mámnápad.cz o startupech s akcelerátorem
(-pr-) Prodám internetový magazín o startupech Mámnápad.cz se zárodkem akcelerátoru. Unikátní zapamatovatelný brand Mámnápad.cz na trhu již 9 let. Celý příspěvek →
Obchodní centrum Šestka spouští vánoční kampaň se Simonou Krainovou
Obchodní centrum Šestka na Praze 6 přináší zábavnou kampaň nesoucí název „Užijte si Vánoce po svém nejen v obchodním centru Šestka “! V hlavní roli je modelka Simona Krainová s manželem Karlem Vágnerem a syny Maxem a Brunem. Celý příspěvek →
Nákupy v Lidlu zpestří Disney plyšáci
Parta známých postaviček z Disney pohádek míří do prodejen Lidlu. Zákazníci si tak mohou z návštěvy prodejny odnést nejen nákup, ale i vybraného hrdinu. Po nasbírání 7 samolepek za nákupy nad 500 Kč a zaplacení 19,90 Kč mají na výběr z party celkem šesti plyšových hrdinů. Celý příspěvek →
Agentura Mediasharks představuje kampaň k chystaným koncertům Leoše Mareše
„Vizuál, který jsme vytvořili, odkazuje na jedinečnou show, při které bude hlavní stage uprostřed arény a Leoš tak bude ke všem lidem blíž. Koncert nabídne i nový rozměr zvuku a vizuální show. Bude to opravdu 360° zážitek“, vysvětluje David Martínek. Celý příspěvek →
E-shopy opět čekají o Vánocích rekordní tržby
Vánoce se nezadržitelně blíží a s nimi i nejvýznamnější sezona pro provozovatele internetových obchodů. Češi nakupují v e-shopech pravidelně a již prakticky veškeré myslitelné zboží, nákupy dárků pod stromeček však stále tvoří nejvýznamnější část celoročních obratů. Celý příspěvek →
Nejbohatší historickou nadílkou vyvrcholila EFFIE 2019
Grand Prix EFFIE 2019 získala agentura Beefbrothers a Česká asociace pojišťoven s kampaní Nepozornost zabíjí. O držiteli rozhodla speciální porota, v čele s generálním ředitelem FTV Prima Markem Singerem přímo na pódiu na závěr slavnostního předávání v pražském kině Lucerna. Celý příspěvek →
Ondřej Bank je hlavní tváří kampaně Tesco a Mastercard
Legenda alpského lyžování Ondřej Bank se stal tváří nové kampaně Tesco a Mastercard. V případě platby kartou Mastercard v obchodech Tesco můžete vyhrát balíček aktivit na světovém poháru v Kitzbühelu, a to v doprovodu ostříleného lyžařského barda. Celý příspěvek →
Halloweenský burger Ghost Whopper doporučuje deset duchů z deseti
Přestože už Burger King nabídl svým zákazníkům chutě celého světa, na letošní Halloween přichází s další novinkou. Oblíbený fastfoodový řetězec přiváží chuť zpoza hranice světa živých a představuje nový Ghost Whopper testovaný přímo duchy. Celý příspěvek →