V nové TV kampani od Buřinky dostávají kuchyně zabrat
V prvním jarním týdnu odstartovala nová komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Kromě nového loga a sloganu jde Buřinka po několika letech i do televizní kampaně, kterou připravila s agenturou Young and Rubicam. Celý příspěvek →
Program Das WeltAuto spustil svůj profil na Facebooku
Das WeltAuto rozšiřuje své komunikační kanály o vlastní profil na Facebooku. Facebookoví fanoušci programu Das WeltAuto mohou sledovat pravidelné příspěvky, které zahrnují nejen atraktivní vozy z aktuální nabídky prodejců Das WeltAuto, ale také zajímavé zprávy a novinky ze světa značky Das WeltAuto, včetně atraktivních soutěží. Celý příspěvek →
Hořké chvíle v životě i sportu ukazuje nová reklamní kampaň Radegast
Zvednout se po tvrdém pádu chce někdy pořádnou vůli. Nový televizní spot značky Radegast symbolickým způsobem zachycuje, co se odehrává v hlavě hokejisty po srážce s protivníkem. Reklamní kampaň rozvíjí motto značky: „Život je hořký. BOHUDÍK.“ a zároveň využívá faktu, že právě Radegast je hlavním partnerem a oficiálním pivem nejsledovanější ligy v České republice – české hokejové extraligy. Celý příspěvek →
Lexus stvořil umělecké dílo ve 3D z děkovných dopisů
Michael Murphy, výtvarník specializující se na perceptuální umění, přetvořil dva tisíce děkovných dopisů zákazníků do umělecké 3D instalace. Dílo nazvané Dopisy má charakterizovat precizní zákaznické služby Lexusu. Celý příspěvek →
Z Digital Brain se stává Brain One
Po čtyřech letech od svého vzniku prochází agentura Digital Brain výraznou proměnou, kterou odráží i změna názvu na Brain One. Agentura se na začátku zaměřovala hlavně na digitální kampaně. Celý příspěvek →
Marketing typu go-to 5V pro praxi
Marketing go-to typu je založen na prezentaci konkurenčních výhod produktu zákazníkovi a s nimi kontinuálně propojených služeb jako motivů pro koupi. Celý příspěvek →
Jaké značky byly nejoblíbenější na internetu za rok 2017?
Společnost SentiOne, poskytující nástroj na online monitoring sociálních médií a internetu uskutečnila studii s názvem Social Index, hodnotící úspěšnost značek na internetu. Celý příspěvek →
Proč nás stále více lákají půjčky? Je šetření skutečně tak složité?
(-pr-) Žít bez peněz není pro nikoho jednoduché a mnoho lidí touží po krásných nových věcech, které chtějí mít hned a bez čekání. Stále více nás proto lákají půjčky, které lze sjednat jak na pobočce, tak on-line z pohodlí domova. Proč nás stále více lákají půjčky? Celý příspěvek →
Známé osobnosti podpoří komunikaci Kauflandu
Společnost Kaufland od března 2018 uzavírá spolupráci se dvěma známými osobnostmi. Na cílovou skupinu žen, které chtějí pro svou rodinu to nejlepší, zapůsobí moderátorka Lucie Křížková. K milovníkům gastronomických zážitků a kulinářských nápadů pak promluví šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Celý příspěvek →
O2 startuje kampaň na rodinné balíčky O2 Spolu
O2 zahajuje kampaň na podporu skupinového balíčku O2 Spolu. Ten nabízí nejen rodinám neomezené mobilní tarify s 9 GB dat, digitální televizi O2 TV s Ligou mistrů a nově také Internet HD. Celý příspěvek →
Plzeňský Prazdroj vybral kreativní agenturu pro Pilsner Urquell
Plzeňský Prazdroj vyhlašuje výsledky výběrového řízení na hlavního kreativního partnera pro prémiový ležák Pilsner Urquell. Vítězem se stala agentura Young & Rubicam Praha.
„Oceňujeme kvalitu návrhů, které nám předložilo všech šest agentur. Nakonec jsme se jednoznačně rozhodli pro agenturu Young & Rubicam. Klíčové při rozhodování pro nás bylo to, že Y&R předložila přesně to, co jsme hledali. Máme z tohoto výsledku radost, protože Y&R nám představila dlouhodobý strategický koncept, který přesně odpovídá kreativním ambicím ikonické značky Pilsner Urquell při dalších krocích na její úspěšné cestě do srdcí českých a slovenských zákazníků,“ hodnotí výsledek tendru Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.
Tým Y&R povede Chief Creative Officer Tereza Svěráková, která je členkou globálního kreativního boardu sítě Y&R. Minulý rok ji americký časopis Adweek zařadil mezi 20 kreativců světa, kteří svou prací nejvíce ovlivňují obor.
Televizi sledujeme více a v lepší kvalitě
Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Celý příspěvek →
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, který je postaven na nevšedních zážitcích dvou hlavních hrdinů, manželského páru Jindry a Jindry. Hlavními tvářemi konceptu, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. Celý příspěvek →
BILLA přichází s HIP HOP HOP velikonoční kampaní
Letošní Velikonoce dostávají v podání nové věrnostní kampaně BILLY zcela jiný rozměr. Od středy 14. března si zákazníci budou moci směnit nasbírané nálepky za nákup za velikonočního HIP HOP HOP zajíce, který se před koledníky snadno schová do barevného plyšového vajíčka. Celý příspěvek →