OMV a BILLA představují nový formát spolupráce v České republice – VIVA BILLA obchod
Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec BILLA představila nový formát spolupráce. Společně představují další prodejní kanál pro čerstvé potraviny – obchody VIVA BILLA. První otevřeli oba partneři na čerpací stanici „Strakonická“ u pražské Chuchle, do konce letošního roku přibydou v Česku další tři. Celý příspěvek →
Nová kampaň z dílny Aetny chce zvrátit mínění o povolání učitele
Každoročně je vyhodnocováno jako jedno z nejprestižnějších povolání, lidé ale přesto erudici a schopnostem učitelů úplně nevěří. Právě to chce zvrátit nová kampaň „Učitelé jsou třída“, která startuje tento týden. Zadaly si ji pedagogické fakulty ve spolupráci s nevládními organizacemi. Celý příspěvek →
Kaufland spouští kampaň Puky pomáhají na podporu malých hokejistů v regionech
Český hokej v regionech dostane letos na podzim podporu navíc. Kampaň Puky pomáhají, kterou připravila společnost Kaufland ve spolupráci s Českým svazem ledního hokeje a automobilkou Škoda Auto, rozdělí mezi více než 80 lokálních klubů po celé ČR ceny za 10 milionů korun. Celý příspěvek →
UNIQA spustila novou kamapaň
Skupina UNIQA spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Upozorňuje na širší dosah pojištění, které umí nejen ochránit proti rizikům, ale skutečně pomoci i při každodenních karambolech. Celý příspěvek →
Nové scénky z BAUHAUSU: Nešikovný manžel Vojta Kotek se loučí se slzami v očích
Síť odborných center BAUHAUS pokračuje s oblíbenou kampaní „Nešikovný manžel“ a přichází s dalšími situacemi, které mohou potkat každého kutila. V hlavní roli i tentokrát figuruje Vojta Kotek, který se musí rozloučit se svou nejlepší přítelkyní, kterou je jeho letitá míchačka. Celý příspěvek →
Agentura Brand Boost vytvořila novou korporátní identitu pro MoveTo Delivery
Full-servisová komunikační agentura Brand Boost vyhrála výběrové řízení na zajištění nové vizuální identity logistické společnosti MoveTo Delivery. Agentura vypracovala také komplexní brand manuál a nové webové stránky. Celý příspěvek →
Billa se svou sběratelskou soutěží vstupuje do světa gamingu
S koncem léta spustila BILLA novou sbírací soutěž. Tentokrát na to však šla inovativním způsobem. Zákazníci mohou sbírat body i pomocí online hry. Ve spolupráci s McCann Prague proto BILLA proměnila klasickou sbírací kampaň v příběh s animovanými hrdiny, kterým děti mohou pomoci v boji o zdraví. Celý příspěvek →
Ler Studio: Trendy ve webdesignu pro rok 2023
Svět webdesignu se pořád mění. Je to disciplína kombinující kreativitu a technologie, dvě odvětví, která se pohybují rychlostí světla, proto není žádným překvapením, že se neustále objevují a vyvíjejí nové trendy, nástroje a techniky webdesignu. Celý příspěvek →
Jak pomáhá umělá inteligence v e-commerce a segmentu módy
Umělá inteligence je na světě již nějaký čas. Postupně tento fenomén začalo v segmentu e-commerce a módy používat stále více firem a značek. Její využití pak výrazně urychlil nástup ChatGPT a dalších nástrojů založených na velkých jazykových modelech. Celý příspěvek →
Košík v nové reklamní kampani apeluje na rodiče
České domácnosti se v průzkumu Košíku shodují, že při nákupu pomůcek do školy budou muset sáhnout opět hlouběji do kapsy. Počítají s tím, že si připlatí asi 300 korun na jednoho školáka (loni to bylo o 250 korun více). Nákupům zároveň chtějí obětovat poslední předškolní víkend. Celý příspěvek →
Ferrero rozšiřuje dostupnost svých prémiových tabulkových čokolád
Ikonické pralinky Ferrero Rocher a Raffaello ve formě lahodné tabulky čokolády si za první rok na trhu našly své věrné fanoušky, a proto nyní společnost Ferrero přistupuje k rozšíření jejich dostupnosti na českém trhu. Celý příspěvek →
Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina nemá ponětí o rozložení marketingového rozpočtu
Po rychlém růstu během pandemie loni e-commerce trh poprvé v české historii výrazně zpomalil. Majitelé e-shopů procházejí těžkou zkouškou – obrovská konkurence, drahé energie, vysoká inflace a s tím související krize životních nákladů. Celý příspěvek →
Amundsen přináší na trh novou letní edici vodky
Značka Amundsen se i letos rozhodla potěšit své spotřebitele a uvádí na trh novou letní limitovanou edici. Tentokrát se značka Amundsen spolehla na umělou inteligenci a přenechala návrh etikety na ní. A jak to celé probíhalo? Celý příspěvek →
Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?
Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké jsou ty nejaktuálnější? Celý příspěvek →