MORA přichází s novou komunikační strategií
Česká značka MORA letos překvapí nejen novou generací všech kategorií spotřebičů, které nabízí, ale také novým komunikačním konceptem značky. Ten má ambici oslovit nejen stávající cílovou skupinu, ale také mladší rodiny a mladé lidi, kteří mají rádi lokální kvalitní značky. Celý příspěvek →
Nejčastější marketingové chyby, přes které vaši firmu nikdy neposunete dál
Na první pohled je marketing neuvěřitelně jednoduchá věc. Napsat článek nebo hodit nějakou blbost na Facebook přece zvládne každý. Ale nahodilý a nesystematický způsob vedení marketingu rozhodně nepřinese ovoce. Celý příspěvek →
Hamé propaguje novinku s Gabrielou Koukalovou
Hamé v těchto dnech připravuje reklamní spoty propagující novou řadu ovocných snacků EasyFruit, které jsou určeny nejen pro školáky. Hlavní hvězdou této reklamy je biatlonistka Gabriela Koukalová, které budou při závodě vydatně pomáhat kreslení EasyFruiťáci. Celý příspěvek →
IMMOFINANZ spouští kampaň „easy shopping“
Společnost IMMOFINANZ standardizovala marketing pro svou mezinárodní značku nákupních parků STOP SHOP, která pokrývá téměř 70 míst v osmi zemích. Celý příspěvek →
Veletrh Marketing Mix v Praze již podesáté
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy – 19.9.2017 v Hotelu DUO (10.ročník) a do Brna – 26.9.2016 v Interhotelu Voroněž (12. ročník). Celý příspěvek →
NESPRESSO spouští svou nejnovější komunikační kampaň
Komunikační kampaň zahrnuje několik verzí televizních spotů, digitální, tištěné i outdoor reklamy. Také vznikly čtyři krátké online filmy a nové internetové stránky, jejichž cílem je sdílet osobní příběhy pěstitelů kávy. Celý příspěvek →
Zonky spouští novou kampaň
Online služba Zonky, která zprostředkovává půjčky mezi lidmi, 4. září odstartovala produktovou komunikaci značky, která doplňuje tu současnou převážně brandovou. Kampaň se skládá ze dvou samostatných částí – televize a online, OOH a tisk, ve kterých má jinou exekutivu. Celý příspěvek →
Tři věci, které je třeba sledovat, aby byly online reklamní kampaně efektivní
“Měření je prvním krokem, který vede ke kontrole a následně také ke zlepšení. Pokud něco nemůžete změřit, nemůžete tomu porozumět. Pokud to nemůžete pochopit, nemůžete to mít pod kontrolou. Nemáte-li to pod kontrolou, nemůžete to zlepšit.” Tato citace H. Jamese Harringtona je mantrou pro profesionální marketéry. Celý příspěvek →
TOP 10 největších reklamních trhů světa
V roce 2016 patřily mezi největší reklamní trhy Spojené státy (2016: 190,778 mld. USD), Čína (2016: 74,961 mld. USD) a Japonsko (2016: 41,924 mld. USD). Celý příspěvek →
České kampaně obsahují nejvíce rich media formátů v celém regionu CEE
Více než polovina českých digitálních kampaní cílí na uživatele pomocí rich media formátů (57 %). Je to nejvíce v regionu střední a východní Evropy a zároveň o 13 % více než ve druhé polovině roku 2016. Celý příspěvek →
Designérská soutěž českých ilustrátorů a grafiků, zná vítěze
Karlovarské minerální vody vyhlásily společně s organizací CZECHDESIGN v dubnu soutěž, jejímž předmětem byl návrh etikety pro speciální edici prémiového nápoje Fruttimo. Ve čtvrtek 7. září byli vítězové soutěže slavnostně vyhlášeni v galerii CZECHDESIGN. Celý příspěvek →
Tradiční značky bodují
Za éry socialismu je znal víceméně každý. Po nástupu tržního hospodářství se ale musely vyrovnat se zahraniční konkurencí, některé na čas zmizely, aby si poté znovu našly cestu ke svým zákazníkům. Řeč je o tradičních značkách známých z dob minulých, které opět působí na českém trhu. Celý příspěvek →
UPC spouští kampaň Happy Home
Společnost UPC, poskytovatel inovativních digitálních televizních, internetových a telefonických služeb v České republice, odstartovala začátkem září novou kampaň s komunikační platformou Happy Home. Celý příspěvek →
O2 v nové kampani představuje Internet HD
Společnost O2 přichází s reklamní kampaní k nabídce nových internetových tarifů. Hlavní postavou kampaně je Chytrá síť, která přináší Internet HD do domácností. Personalizovaná Chytrá síť, která se představila již v předchozí kampani, ukazuje jednotlivé funkce nejen HD tarifů, ale také výkonného modemu O2 Smart Box. Celý příspěvek →