Pojišťovna České spořitelny spustila nový obsahový web
Pojišťovna České spořitelny spustila nové webové stránky v responzivním designu, které jsou plně funkční také na chytrých telefonech a tabletech. Nabízí tak nový přístup podle aktuálních trendů, interaktivní videa a kalkulačky. Celý příspěvek →
Jakub Vágner je tváří kampaně Mercedes-Benz
Lokální část celosvětové image kampaně Mercedes-Benz Grow Up představuje příběh Jakuba Vágnera, jeho životní cestu, kterou se rozhodl vydat navzdory nesouhlasu jeho rodiny. Příběh světoznámého rybáře Jakuba Vágnera byl veřejnosti představen ve středu 23.8. na sociálních sítích Facebook a Youtube společnosti Mercedes-Benz Česká republika. Celý příspěvek →
Cheetos startuje svoji první televizní kampaň
Společnost PepsiCo spustila hlavní podporu své značky Cheetos spadající do kategorie takzvaných extrudátů, která byla letos uvedena na český trh. Kampaň bude vedle televize viditelná také v online prostředí a v instore. Celý příspěvek →
Až dva miliony řidičů mohlo vidět unikátní kampaň Johnnieho Walkera
Skotská whisky Johnnie Walker se v červnu připomněla velmi inovativní kampaní, ve které využila svoji ikonickou postavu „Striding Mana“ – gentlemana s cylindrem a hůlkou. Dokázala totiž díky digitální obrazovce na Nuselském mostě komunikovat s řidiči v reálném čase. Celý příspěvek →
Pivovar Gambrinus otevřel novou prohlídkovou trasu
Nový okruh „Jak se pivo vaří“ začíná přímo v srdci pivovaru Gambrinus, v nově zrekonstruované Varně 1869. Hned zkraje nabídne návštěvníkům na probuzení smyslů malou degustaci. Hosté pivovaru si mohou mimo jiné prohlédnout unikátní výrobní prostory nebo vyzkoušet školu čepování. Celý příspěvek →
Inkoustové tiskárny propaguje v nové kampani společnost Canon
Některé momenty z vašeho života si zaslouží vytisknout! V duchu tohoto sloganu od poloviny srpna běží kampaň na inkoustové tiskárny Canon z řady PIXMA. Připraven je speciální web, s kampaní se můžete setkat i na sociálních sítích. Celý příspěvek →
Huawei spustila letní kampaň
Letní kampaň „Dodej létu šťávu“, která odstartovala v pondělí 31. července propojuje komunikaci atraktivní nabídky zařízení se „šťavnatým“ letním obsahem, přičemž využívá nejen standardní a sociální media, ale zapojuje i influencery. Celý příspěvek →
Seriál HBO Hra o trůny spojil síly s českým Pivovarem Ferdinand
Seriál Hra o trůny je fenoménem, který k obrazovkám a monitorům přilákal rekordní sledovanost diváků na celém světě. Početnou fanouškovskou základnu má také v České republice, kde HBO pořádala jednu ze světových premiér 7. řady. Celý příspěvek →
Mobilní zařízení v roce 2017 zvýší sledování on-line videa o 20 %
Podle studie s názvem Online Video Forecasts 2017, kterou vydala mediální agentura Zenith, se sledování on-line videa v roce 2017 zvýší o 20 %. Celý příspěvek →
Chatbot EVA bude pomáhat zákazníkům v Mall.cz
Mall.cz spouští chatbota Evu pro Facebook Messenger. Zákazníkům pomůže s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb. Celý příspěvek →
Milku, Oreo, Brumíka a Halls podpoří Jirka Král
Na období návratu do školy připravuje Mondelez silnou prodejní aktivaci v obchodech. Své klíčové značky Milka, Oreo, Brumík a Halls z kategorie čokolád, sušenek a bonbónů bude tentokrát podporovat ve společné kampani. Celý příspěvek →
Zábavní a mediální průmysl sází na zážitek, o reklamu není zájem
Na soutěživém trhu zábavy se společnosti začínají zaměřovat na nejvěrnější uživatele – své fanoušky. Proto mění svoji taktiku a energii i finance plánují investovat především do vysoké kvality prožitku uživatelů. Tu by mohl zajistit cenově dostupný obsah, jež se dá lehce najít a zobrazit na široké škále obrazovek. Celý příspěvek →
Milka má nové vystavení v Globusu
Potravinářská společnost Mondelez zahajuje ve spolupráci s obchodním řetězcem Globus v jeho hypermarketu v Praze na Černém mostě nový způsob prodeje. Produkty své klíčové značky Milka zde nově nabízí prostřednictvím takzvaného shelf in shelf konceptu. Celý příspěvek →
Brit Care se věnuje kočičím osobnostem
Kočky se liší stejně jako lidé. Mají různé potřeby podle toho, jak jsou staré, kde žijí nebo podle specifických vlastností a nároků. Na světě nenajdete dvě stejné kočky, každá je jedinečná osobnost, bytost s vlastní individualitou. Celý příspěvek →