Umělá inteligence má potenciál do roku 2035 zvýšit ziskovost společností v 16 odvětvích průměrně o 38 %
Firmy, které úspěšně aplikují umělou inteligenci, by mohly do roku 2035 zvýšit ziskovost v průměru o 38 %, jak uvádí nová zpráva společnosti Accenture. Zavádění AI by mohlo vést k ekonomickému vzestupu o 14 trilionů USD v dodatečné hrubé přidané hodnotě napříč 16 odvětvími v 12 ekonomikách. Celý příspěvek →
Costa Express a Shell spustili letní soutěž o zájezd do Říma
Costa Express a společnost Shell zahájily letní soutěž, jehož hlavní cenou je zájezd do Říma pro dvě osoby. Podmínkou pro účast v soutěži je pořízení fotografie s kávou z Costa Express na jakékoliv čerpací stanici Shell. Celý příspěvek →
Češi se v létě na dovolenou chystají, za hranice vyjet ale příliš neplánují
Prázdniny jsou tu a většina z nás už má jasno, jak a kde je bude trávit. Celé tři čtvrtiny Čechů si alespoň nějaké volno plánují. Vyplývá to z výzkumu realizovaného agenturou IPSOS v první polovině června 2017. Celý příspěvek →
Nová kolekce hodinek Troika od Dane Depper
(-pr-) Značka hodinek Dane Depper právě rozšířila svou kolekci hodinek Troika o 14 nových modelů hodinek, které se inspirují tóny zlaté barvy. Jako vždy můžete očekávat špičkovou kvalitu, řemínek, který je vyrobený z té nejlepší pravé kůže a také spolehlivý hodinový strojek Quartz. Celý příspěvek →
V segmentu osobních aut umístila reklamu v nejvyšší hodnotě od začátku roku Škoda
Reklamní prostor v nejvyšší ceníkové hodnotě v segmentu osobních automobilů využil v prvním pololetí zadavatel Škoda. Jeho hodnota byla dokonce více než dvojnásobná oproti prvnímu pololetí roku 2016. Celý příspěvek →
2017 Projekt Vega Spotrebiteľ
V rokoch 2014-2016 pracovníci katedry marketingu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave riešili výskumný projekt zameraný na spotrebiteľa. Išlo o projekt VEGA 1/0178/14 s názvom Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. Celý příspěvek →
Na obrazovky přichází spot Rajec Bobulka
Ke konci července nastane v Rajecké dolině velké střídání. Světlušky předají žezlo svým tečkovaným kamarádkám beruškám, strážkyním bobulek. Za novým TV spotem značky Rajec stojí stejně jako v případě bylinkového spotu se světluškami agentura Kaspen/Jung von Matt. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce června 2017 získala kampaň 4 paletový ostrov JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc červen 2017 se jednoznačným vítězem stala s drtivým náskokem realizace 4 paletový ostrov JOJO. Celý příspěvek →
Becherovka kreativně komunikuje BETON na venkovních reklamních plochách
Letní komunikaci Becherovky, která se odehrává převážně na vybraných hudebních a gastro festivalech, pro které Becherovka připravila svoji Becher zone, doplnily v červenci i venkovní reklamní plochy. Celý příspěvek →
Coca-Cola představuje originální kolekci drinků Coke & Roll
Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko v rámci své letní kampaně připravila ve spolupráci s profesionálním barmanem Tomášem Kubíčkem dvě řady perfektně namixovaných drinků s názvem Coke & Roll. Celý příspěvek →
Tištěnou reklamu či billboardy lidé vnímají lépe než reklamu digitální
S reklamou se v současnosti potkáváme doslova na každém kroku. Působení některých druhů reklamy se můžeme alespoň částečně vyhnout, např. televizi můžeme přepnout na jiný kanál, existují však reklamní nosiče jako například venkovní reklama, které eliminovat z našeho – byť třeba jen podvědomého – vnímání úplně nelze. Celý příspěvek →
Etiketu pro nejkrásnější láhev světa vybere veřejnost
Na počátku dubna letošního roku vyhlásila organizace CZECHDESIGN.CZ designérskou soutěž o vytvoření návrhu etikety pro limitovanou edici prémiových nápojů Fruttimo. Z celkem 160 přijatých návrhů vybrala odborná porota 10 finalistů, mezi kterými nyní veřejnost zvolí v internetovém hlasování ten nejlepší. Celý příspěvek →
AKA slaví 25 let a ohlíží se za uplynulým pololetím
Pololetní zpráva o stavu české reklamy ukazuje, že obor je v dobré kondici. Investice do mediální reklamy se ve srovnání s prvním pololetím 2016 zvýšily o 12%. Největším problémem je nedostatečná nabídka kvalitních profesionálů na trhu. Celý příspěvek →
Češi tráví čas na internetu nejčastěji vyhledáváním, sociální sítě jsou až na třetím místě
Digitální agentura AITOM, jež se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, se ve svém výzkumu zaměřila na chování Čechů na internetu. Zjistila, že nejvíce z nich zde vyhledává informace (67 %), dále jej využívají k posílání e-mailů (57 %), k návštěvě sociálních sítí (53 %) a čtení online zpravodajství (40 %). Celý příspěvek →