TOP 10 největších reklamních trhů světa
V roce 2016 patřily mezi největší reklamní trhy Spojené státy (2016: 190,778 mld. USD), Čína (2016: 74,961 mld. USD) a Japonsko (2016: 41,924 mld. USD). Celý příspěvek →
České kampaně obsahují nejvíce rich media formátů v celém regionu CEE
Více než polovina českých digitálních kampaní cílí na uživatele pomocí rich media formátů (57 %). Je to nejvíce v regionu střední a východní Evropy a zároveň o 13 % více než ve druhé polovině roku 2016. Celý příspěvek →
Designérská soutěž českých ilustrátorů a grafiků, zná vítěze
Karlovarské minerální vody vyhlásily společně s organizací CZECHDESIGN v dubnu soutěž, jejímž předmětem byl návrh etikety pro speciální edici prémiového nápoje Fruttimo. Ve čtvrtek 7. září byli vítězové soutěže slavnostně vyhlášeni v galerii CZECHDESIGN. Celý příspěvek →
Tradiční značky bodují
Za éry socialismu je znal víceméně každý. Po nástupu tržního hospodářství se ale musely vyrovnat se zahraniční konkurencí, některé na čas zmizely, aby si poté znovu našly cestu ke svým zákazníkům. Řeč je o tradičních značkách známých z dob minulých, které opět působí na českém trhu. Celý příspěvek →
UPC spouští kampaň Happy Home
Společnost UPC, poskytovatel inovativních digitálních televizních, internetových a telefonických služeb v České republice, odstartovala začátkem září novou kampaň s komunikační platformou Happy Home. Celý příspěvek →
O2 v nové kampani představuje Internet HD
Společnost O2 přichází s reklamní kampaní k nabídce nových internetových tarifů. Hlavní postavou kampaně je Chytrá síť, která přináší Internet HD do domácností. Personalizovaná Chytrá síť, která se představila již v předchozí kampani, ukazuje jednotlivé funkce nejen HD tarifů, ale také výkonného modemu O2 Smart Box. Celý příspěvek →
Air Bank v nové reklamě upozorňuje na nevýhodné podmínky některých půjček
„V této reklamě chceme upozornit na to, že o tom, jak je půjčka výhodná, rozhoduje také celkový přeplatek. Oba páni bankéři to, myslím, jasně a vtipně vysvětlují. Bohužel hodně lidí na celkový přeplatek při výběru půjčky nemyslí. A je to škoda, hlavně pro jejich peněženky,“ říká Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank. Celý příspěvek →
Nový Becher Market nabízí limitované edice výrobků
Becherovka spustila originální obchod Becher Market, jehož prostřednictvím nabízí limitované edice výrobků od českých kreativců a řemeslných mistrů. Získat je můžete zdarma – za pouhé online sdílení. Celý příspěvek →
Pivovar Zubr opět chystá oblíbené podzimní speciály
Již tradičně se v druhé polovině roku na čepech objevují pivní speciály pivovaru Zubr, které si získaly u konzumentů velkou oblibu. Letošní „šňůru speciálů“ zahájí 28. srpna ZUBR Extra Force, který byl uvařen u příležitosti Dnů NATO v Ostravě a Dnů vzdušných sil AČR, jichž je pivovar Zubr již pátým rokem marketingovým partnerem. Celý příspěvek →
Saatchi & Saatchi připravila kampaň pro Transparency International
Saatchi & Saatchi ke kampani Korupční víceboj připravila společně s Boogiefilms videospot, který byl natočen pod taktovkou režiséra Jakuba Štáfka. Klíčový vizuál dramatizující absurdní situaci, kdy se korupce stane součástí sportu, vznikl ve spolupráci se studiem PFX. Celý příspěvek →
Co nakupujeme v zahraničí?
Díky různým diskusím o dvojité kvalitě produktů v oblasti rychloobrátkového zboží ve východní a západní Evropě se nákupy v zahraničí stávají opět středem zájmu. Výdaje domácností na zahraniční nákupy FMCG, tj. potravin a drogerie, tvoří 1,1 procento na Slovensku a méně než 1 procento v České republice. Celý příspěvek →
IKEA představila nový katalog pro rok 2018 a spouští kampaň Obývák naplno
V IKEA začíná nový rok s novým katalogem. Jako první ho letos obdržela desítka youtuberů ve složení Nicole a Evy z A Cup of Style, Zachy, Andy Coconut, Anna Stránská, A Beholder, Red Poppy Stories, Thea z Minty Finty, Sandra Kisić a Adéla Chloe The Aesthet v rámci nočního eventu v obchodním domě IKEA Praha Černý Most. Celý příspěvek →
Co se hraje v ČR více, ruleta, automaty nebo karetní hry?
(-PR článek-) V České republice se neustále opakuje debata ohledně hazardu. Obzvláště před volbami je to oblíbené téma. K 1.1.2017 začal platit nový zákon o hazardních hrách, který přináší revoluční změny Ukládá nové podmínky provozovatelům, povoluje online casino hry na internetu a dává možnost získat licenci zahraničním provozovatelům. Celý příspěvek →
Značka Orbit inovuje komunikační koncept a přichází s kampaní „Čas zazářit“
Značka Orbit celosvětově posouvá svoji komunikaci z funkční do více emocionální roviny a za tímto účelem upravuje slogan v rámci svého loga. Nový kreativní koncept uvádí prostřednictvím globální kampaně „Čas zazářit“, kterou na podzim na českém trhu podpoří in-store vystavení a PR i digitální projekty včetně výzkumu na téma hrdinové všedního dne. Celý příspěvek →