Kofola a česká POP agentura DAGO získali na soutěži POPAI Awards Paris zlato
V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris si klient i agentura za svou realizaci paletového ostrova Rajec přivezli zlatou medaili. Bronzem byly navíc oceněny další tři projekty Daga. Celý příspěvek →
Češi se zajímají o ovládání svých domácností na dálku dvakrát méně než lidé ve světě
Jeden Čech ze šesti využívá buď chytrý telefon, tablet nebo počítač ke vzdálenému ovládání své chytré domácnosti. Primární důvody, které vedou české spotřebitele k volbě ovládání své domácnosti na dálku, jsou úspora peněz díky kontrole spotřebě energií, bezpečný domov a také šetrnost k životnímu prostředí díky efektivnějšímu využívání zdrojů. Celý příspěvek →
Projekt měření internetové návštěvnosti NetMonitor má od července dostupná data již druhý den
Projekt měření internetové návštěvnosti NetMonitor přešel od července 2017 na novou metodiku Overnight, která přináší kompletní oficiální denní data hned druhý den po skončení měřeného období. Celý příspěvek →
Firmy, které jsou na špičce ve využívání umělé inteligence, vytvářejí větší hodnotu pro své akcionáře
Nový výzkum společnosti Accenture odhalil, že firmy s optimálními inovačními strategiemi využívajícími umělou inteligencí vytvářejí větší hodnotu pro své akcionáře. V posledních letech to však byla méně než jedna pětina předních společností, které využíváním AI dosáhly takového výkonu. Celý příspěvek →
Facebook v aktivitě uživatelů stále vede, polepšují si ale ostatní sociální sítě
Zatímco v loňském roce přidávalo své příspěvky na Facebook každý den 21 % jeho českých uživatelů, letos zůstává stejně aktivních zhruba 18 % z nich. Dokonce o 6 procentních bodů poklesl také počet těch, kteří přispívají alespoň jednou týdně. V současnosti jich je 42 %. Celý příspěvek →
Honor představil spolu s novou vlajkovou lodí i novou kampaň
Společnost Honor letos v Berlíně celosvětově představila novou vlajkovou loď Honor 9. Spolu s novým chytrým telefon přichází i s novou kampaní, která zahrnuje online i offline média. Značka nadále spolupracuje s Evou Samkovou, zlatou medailistkou ve snowboardcrossu ze ZOH v Soči, jako se svou tváří. Celý příspěvek →
Letní kampaň značek Orbit a Airwaves cílí na řidiče
Koncept pod heslem „Dojeďte svěží“ bude komunikován v místech prodeje a podpořen PR aktivitami, bannerovou a radiovou kampaní a doplněn spoluprací s několika influencery. Na Facebooku Orbit Klub navíc probíhá soutěž o víkendový pobyt včetně plné nádrže a zásoby žvýkaček bez cukru. Celý příspěvek →
Mapy.cz vyráží na letní roadshow
Opět po roce vyráží tým nejoblíbenějšího mapového portálu v zemi ze Seznam.cz se svou roadshow napříč celou Českou republikou. Během čtyř měsíců, od července do října zvládne 11 zastávek, na nichž lidem ukáže, že s aplikací Mapy.cz je skutečně co zažít. Celý příspěvek →
Společnost Hannah spustila pro letní sezónu televizní kampaň s vlastními zaměstnanci
Kampaň běží vedle kanálů skupiny FTV a Nova i na prodejnách Hannah, Rock Point, v outdooru na CLV a LCD a on-line. „Snažili jsme se o to, aby byly záběry autentické a aby všichni, kteří oblečení a další produkty Hannah ve spotu prezentují, naše zboží znali a dokázali tak předat svou vlastní zkušenost,“ říká Martin Kalaš, marketingový manažer Hannah. Celý příspěvek →
Kampaň VUT je nejlepším marketingovým počinem evropské univerzity
Mezinárodní porota i stovky účastníků marketingové konference EUPRIO se letos jednoznačně shodly na vítězi letošní EUPRIO Award 2017. Zástupce prestižních evropských univerzit nejvíc oslovila kampaň Sem patřím, kterou Vysoké učení technické v Brně zaměřilo na přilákání žen do technických oborů. Celý příspěvek →
Taťána Gregor Brzobohatá tváří nové kampaně HP
Společnost HP spustila komunikační kampaň k produktům HP ENVY a HP Spectre x360, která vsadila na propojení jedinečného designu svých produktů s ženskou krásou. Ambasadorkou prémiového portfolia HP se stala Miss World Taťána Gregor Brzobohatá. Celý příspěvek →
Jubilejní 20. ročník EFFIE přináší změnu
Před dvaceti lety se tehdejší asociace reklamních agentur (dnes AKA) rozhodla převzít licenci na celosvětovou soutěž efektivity reklamy. Jubilejní ročník přináší změny v pravidlech a rozhodování. Celý příspěvek →
Jak zhodnotit výhodnost půjčky? 4 + 1 rad pro každého
(-pr-) Potřebujete si půjčit, ale nevíte, jak zhodnotit jednotlivé parametry půjčky a poznat, zda se jedná o tu skutečně výhodnou? Poradíme vám. Máme pro vás celkem pětici rad. Pokud se jich budete držet, buďte si jisti, že zaručeně vyberete tu, která je na trhu tou nejlepší možnou. Celý příspěvek →
Youtubeři absolvují pro Milku adrenalinové výzvy
Značka Milka připravila novou kampaň na podporu image i prodeje svých nových tyčinek. Ve vizuálech i televizních spotech, které budou v klíčových komunikačních kanálech v plné míře nasazeny od července a budou viditelné až do konce letní sezóny. Celý příspěvek →